Gå til innhold

Geir


Amiga

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært hos legen med Cristian, utslettene han hadde var atopisk eksem, det er heldigvis ikke så mye så jeg får bare krysse fingrene og håpe på at det ikke blir verre!

Ser du rangler fortsatt om nettene, er du noe innom ranglere? Jeg hadde nettopp logget av i natt da du skrev meldingen til meg for det var så kjedelig på DOL!

Si i fra når du får mobiltelefonen tilbake da! :-)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God bedring til sønnen din !

Ser ikkje bort i fra att Terje kan ha fått noe tilsvarende, vet ikkje åssen det har gått om det har forvunnet nå eller blitt verre.

Men han kan være litt arvelig belasta, da det finnes både allergi og eksem i familien.

Jada, må inrømme att eg er ett nattmenneske for tiden, men eg har kommet meg til køys i 3-4 tiden den siste tiden og det er ikkje verst når det gjelder meg.

Av og til er eg innom Ranglere, men som oftest holder eg meg bare på DOL, pleier å være liten aktivitet etter fks. klokka 0200, først da eg er innom.

*klem tilbake* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til sønnen din !

Ser ikkje bort i fra att Terje kan ha fått noe tilsvarende, vet ikkje åssen det har gått om det har forvunnet nå eller blitt verre.

Men han kan være litt arvelig belasta, da det finnes både allergi og eksem i familien.

Jada, må inrømme att eg er ett nattmenneske for tiden, men eg har kommet meg til køys i 3-4 tiden den siste tiden og det er ikkje verst når det gjelder meg.

Av og til er eg innom Ranglere, men som oftest holder eg meg bare på DOL, pleier å være liten aktivitet etter fks. klokka 0200, først da eg er innom.

*klem tilbake* :)

Blir det ikke kjedelig å være innom når du blir omtrent alene da? Nå har jeg begynnt å sove bare 1 gang om dagen så da er jeg trøttere om kvelden enn da jeg sov 2 ganger pr. dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det ikke kjedelig å være innom når du blir omtrent alene da? Nå har jeg begynnt å sove bare 1 gang om dagen så da er jeg trøttere om kvelden enn da jeg sov 2 ganger pr. dag! :-)

Jo, egentlig så kan det bli dritkjedelig så en burde vel bare ta det til etterretning, og logge seg av for deretter å hoppe til køys, slik att det er mulig å stå opp tidligere om morgenen !

Kjedelig her nå også egentlig, tar en røyk eg no !

Vi snakkes ! :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...