AnonymBruker Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Hvordan identifisere dere følelser og føler de/ lar de være så de kan passere og forsvinne igjen? Uten at det blir tankekjør og masse angst og bare verre ? Jeg tror ikke jeg slnønner hvordan jeg føler følelser uten å tenke Anonymkode: dbd95...d37 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai finner noe annet å holde meg opptatt med. Anonymkode: 6168f...8a5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): finner noe annet å holde meg opptatt med. Anonymkode: 6168f...8a5 Det er jo det motsatte av å føle følelsen og la den passere og frigjøres . Anonymkode: dbd95...d37 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvordan identifisere dere følelser og føler de/ lar de være så de kan passere og forsvinne igjen? Uten at det blir tankekjør og masse angst og bare verre ? Jeg tror ikke jeg slnønner hvordan jeg føler følelser uten å tenke Anonymkode: dbd95...d37 Prøver å finne utav dette i terapien 😅 Anonymkode: 30d8c...24b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er jo det motsatte av å føle følelsen og la den passere og frigjøres . Anonymkode: dbd95...d37 Nei, jeg vet jo hva jeg føler, jeg føler det intenst og gjøre noe aktivt. Følelsen passerer og blir borte. er dette med å «identifisere følelsen for å frigjøre dem (??) noe du har lest i Allers? Anonymkode: 6168f...8a5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.