Gå til innhold

Lurer på om jeg et noe verdt for forumet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg deltar her, men vet ikke om det egentlig settes pris på. Jeg har nok innbilt meg at jeg har en plass her, men så har jeg i realiteten ikke det. 

Anonymkode: 1d114...bd1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

nei det er jo ikke godt å si det når ingen vet hvem du er ;) 

Anonymkode: 82ebb...ee6

Skrevet

Alle her på forumet som bidrar har jo en plass, men det er forskjell på om du poster under nick en gang i måneden eller hver dag hvis du skjønner. De som er aktiv og som har vært her i 20 år har jo en mer fastsatt plass enn noen som nettopp har kommet hit og som skriver mest som AB. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du så stort behov for bekreftelse? 

Anonymkode: e247c...800

Skrevet

De som bruker Nick og har vært her lengre og er sosial. Ellers ikke. Det er som i samfunnet ellers. 

Skrevet

Min holdning er at alle mennesker har en (lik) verdi. Men når det gjelder funksjon i en setting, så kan det selvsagt variere innenfor akkurat den konteksten.

En person som betaler 100 mill i året i skatt, bidrar jo mer til samfunnet enn en som mottar ytelser fra det offentlige. For samfunnet er det viktig for finansieringen av ytelser og velferdsstaten generelt, at disse menneskene bidrar. Uten at det betyr at verdien / menneskeverdet er ulikt mellom ulike mennesker i samfunnet. 

På samme måte er det medlemmer her inne som bidrar vesentlig mer enn andre. For at dette forumet skal overleve, så må det nødvendigvis være noen her som bruker sin tid, energi og kompetanse til å hjelpe andre. Mens andre igjen i større grad trenger hjelp og støtte. Jeg synes ikke det er riktig å hetse de som hjelper andre, men det betyr ikke at noen som mennesker er mer verdt enn andre. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...