AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg deltar her, men vet ikke om det egentlig settes pris på. Jeg har nok innbilt meg at jeg har en plass her, men så har jeg i realiteten ikke det. Anonymkode: 1d114...bd1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden nei det er jo ikke godt å si det når ingen vet hvem du er Anonymkode: 82ebb...ee6 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Alle her på forumet som bidrar har jo en plass, men det er forskjell på om du poster under nick en gang i måneden eller hver dag hvis du skjønner. De som er aktiv og som har vært her i 20 år har jo en mer fastsatt plass enn noen som nettopp har kommet hit og som skriver mest som AB. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvorfor har du så stort behov for bekreftelse? Anonymkode: e247c...800 0 Siter
Blondi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden De som bruker Nick og har vært her lengre og er sosial. Ellers ikke. Det er som i samfunnet ellers. 0 Siter
ISW Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden Min holdning er at alle mennesker har en (lik) verdi. Men når det gjelder funksjon i en setting, så kan det selvsagt variere innenfor akkurat den konteksten. En person som betaler 100 mill i året i skatt, bidrar jo mer til samfunnet enn en som mottar ytelser fra det offentlige. For samfunnet er det viktig for finansieringen av ytelser og velferdsstaten generelt, at disse menneskene bidrar. Uten at det betyr at verdien / menneskeverdet er ulikt mellom ulike mennesker i samfunnet. På samme måte er det medlemmer her inne som bidrar vesentlig mer enn andre. For at dette forumet skal overleve, så må det nødvendigvis være noen her som bruker sin tid, energi og kompetanse til å hjelpe andre. Mens andre igjen i større grad trenger hjelp og støtte. Jeg synes ikke det er riktig å hetse de som hjelper andre, men det betyr ikke at noen som mennesker er mer verdt enn andre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.