AnonymBruker Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Jeg deltar her, men vet ikke om det egentlig settes pris på. Jeg har nok innbilt meg at jeg har en plass her, men så har jeg i realiteten ikke det. Anonymkode: 1d114...bd1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai nei det er jo ikke godt å si det når ingen vet hvem du er Anonymkode: 82ebb...ee6 1 Siter
Glitter Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Alle her på forumet som bidrar har jo en plass, men det er forskjell på om du poster under nick en gang i måneden eller hver dag hvis du skjønner. De som er aktiv og som har vært her i 20 år har jo en mer fastsatt plass enn noen som nettopp har kommet hit og som skriver mest som AB. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Hvorfor har du så stort behov for bekreftelse? Anonymkode: e247c...800 0 Siter
Blondi Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai De som bruker Nick og har vært her lengre og er sosial. Ellers ikke. Det er som i samfunnet ellers. 0 Siter
ISW Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Min holdning er at alle mennesker har en (lik) verdi. Men når det gjelder funksjon i en setting, så kan det selvsagt variere innenfor akkurat den konteksten. En person som betaler 100 mill i året i skatt, bidrar jo mer til samfunnet enn en som mottar ytelser fra det offentlige. For samfunnet er det viktig for finansieringen av ytelser og velferdsstaten generelt, at disse menneskene bidrar. Uten at det betyr at verdien / menneskeverdet er ulikt mellom ulike mennesker i samfunnet. På samme måte er det medlemmer her inne som bidrar vesentlig mer enn andre. For at dette forumet skal overleve, så må det nødvendigvis være noen her som bruker sin tid, energi og kompetanse til å hjelpe andre. Mens andre igjen i større grad trenger hjelp og støtte. Jeg synes ikke det er riktig å hetse de som hjelper andre, men det betyr ikke at noen som mennesker er mer verdt enn andre. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai Sakura skrev (1 time siden): Alle er unike her🙂tar sin plass her. Fint sagt! Anonymkode: fc6f8...42b 0 Siter
frosken Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (På 16.5.2026 den 17.25): Jeg deltar her, men vet ikke om det egentlig settes pris på. Jeg har nok innbilt meg at jeg har en plass her, men så har jeg i realiteten ikke det. Anonymkode: 1d114...bd1 Det er vanskelig å svare deg konkret når du velger å signere anonymt. Man kan selvfølgelig si helt generelt at alle har en plass, at alle er verdifulle osv - men hvis du ønsker mer konkret respons, så må du tørre å være mer synlig. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai On 5/16/2026 at 5:25 PM, AnonymBruker said: Jeg deltar her, men vet ikke om det egentlig settes pris på. Jeg har nok innbilt meg at jeg har en plass her, men så har jeg i realiteten ikke det. Anonymkode: 1d114...bd1 Umulig blir verdt noe for andre når du poster anonymt. Anonymkode: d15ab...5ef 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai frosken skrev (33 minutter siden): Det er vanskelig å svare deg konkret når du velger å signere anonymt. Man kan selvfølgelig si helt generelt at alle har en plass, at alle er verdifulle osv - men hvis du ønsker mer konkret respons, så må du tørre å være mer synlig. AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Umulig blir verdt noe for andre når du poster anonymt. Anonymkode: d15ab...5ef Poster jeg med nick vil det alltid være noen som vil si at jeg er oppmerksomhetssyk og bare ute etter bekreftelser. Selv om det siste jo er sant. Anonymkode: 1d114...bd1 0 Siter
Fru2020 Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Poster jeg med nick vil det alltid være noen som vil si at jeg er oppmerksomhetssyk og bare ute etter bekreftelser. Selv om det siste jo er sant. Anonymkode: 1d114...bd1 Hvis du poster med nick vil du sannsynligvis etterhvert få mer bekreftelse fordi tilbakemeldingene du får vil bli mer personlige 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Poster jeg med nick vil det alltid være noen som vil si at jeg er oppmerksomhetssyk og bare ute etter bekreftelser. Selv om det siste jo er sant. Anonymkode: 1d114...bd1 Kan du sitere noen som noen gang har sagt dette når du har postet med nick? Anonymkode: e247c...800 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan du sitere noen som noen gang har sagt dette når du har postet med nick? Anonymkode: e247c...800 Vet om en ja, men sier så klart ikke hvem. Anonymkode: 1d114...bd1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Vet om en ja, men sier så klart ikke hvem. Anonymkode: 1d114...bd1 Ok, så av alle svar så har èn person sagt noe du tolker slikt (selv om jeg ikke har sett det). Og det er den ene du henger deg opp i. Du ignorer svarene du har fått fra alle andre. Da lurer jeg på - hvorfor skal folk gidde støtte deg når du ignorerer dem det sekundet du får en tilbakemelding du tolker som negativ? Anonymkode: e247c...800 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.