Gå til innhold

Forferdelig sliten.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En syk forelder ligger for døden en times reisetid unna med kollektivtransport. Hen ble syk på Onsdag og er på palliativ behandling. Har sittet der en god del timer hver dag siden da. I dag var ikke hen i stand til å merke at jeg var der. Er veldig trist og lei meg. Jeg har vært nøkkelperson til denne forelder i 21 år. Da vedkommende fikk skade. 

Selv har jeg en tung psykoselidelse. Og føler at jeg nesten bukker under av ansvaret. Slik har det vært før også og da har jeg fått hjelp til å ordne opp for forelder.

Ett søsken skal besøke i morgen og min andre forelder har satt seg villig til å besøke også slik at jeg får en fridag.

Føler meg som ett dårlig menneske som ikke nærmest setter op camp på sykehjemmet. Og i det stille håper det går fort.

Er bare fryktelig sliten og trist.

Anonymkode: cacae...1ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

En syk forelder ligger for døden en times reisetid unna med kollektivtransport. Hen ble syk på Onsdag og er på palliativ behandling. Har sittet der en god del timer hver dag siden da. I dag var ikke hen i stand til å merke at jeg var der. Er veldig trist og lei meg. Jeg har vært nøkkelperson til denne forelder i 21 år. Da vedkommende fikk skade. 

Selv har jeg en tung psykoselidelse. Og føler at jeg nesten bukker under av ansvaret. Slik har det vært før også og da har jeg fått hjelp til å ordne opp for forelder.

Ett søsken skal besøke i morgen og min andre forelder har satt seg villig til å besøke også slik at jeg får en fridag.

Føler meg som ett dårlig menneske som ikke nærmest setter op camp på sykehjemmet. Og i det stille håper det går fort.

Har du en terapeut å snakke med?

Anonymkode: e5f3f...b03

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er ikke lett og er slitsomt, jeg satt med min mor så mye jeg klarte men føler jeg kunne klart mer. Og vi var der jo nesten hele dagen kvelden hun døde, hun sovnet stille inn en time etter vi var gått. Så hvorfor satt vi ikke en time til? Men ingen kunne vite det. 

Lykke til ❤️ 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...