Gå til innhold

Hva er det viktigste i livet ditt?


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvem er viktigst? 

Anonymkode: 2b51c...177

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det viktigste i livet mitt er kontakten med mine barn, og å vite at de (forhåpentlig) har det bra.

AnonymBruker
Skrevet

Å verne om og gi kjærlighet til familien. 

Anonymkode: 6cab8...61b

psykedeliker
Skrevet

Å være mest mulig til bry og en størst mulig byrde for samfunnet. Ikke fordi jeg må, men fordi jeg kan.

påskelilje
Skrevet

Det som er viktigst i mitt liv er forholdet mitt til mine tre barn, mannen min, mine foreldre, min søster og mine venner.

Jeg setter også høyt at jeg skal være et ansvarlig menneske i samfunnet og gjøre mitt beste for lokalsamfunnet og i større sammenheng,  enten det er gjennom frivillighet eller lønnet arbeid, og at jeg gjør det jeg kan for å ta vare på natur og ressurser, sånn at neste generasjoner har et godt grunnlag.

Sånn helt personlig er også min tro viktig for meg, musikk er viktig, tilhørighet er viktig.

Dette ble visst mye 😁

Lillemus
Skrevet

Jeg er så heldig at jeg har to flotte barn og en mann jeg elsker, så de 3 er selvfølgelig de viktigste i livet mitt. :) Resten av familien og mine nærmeste venner kommer på en god andreplass.

Hva som er viktigst? Tja. Jeg håper jo folk oppfatter meg som et likanes menneske da og så er det viktig for meg å kunne holde på med fritidssyslene mine og at jeg blir satt pris på på jobben. :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle som har delt. Mennesker i livet er det viktigste ser jeg! Fult forståelig! Flere? 

Anonymkode: 2b51c...177

nachnoo
Skrevet
psykedeliker skrev (På 17.5.2026 den 0.40):

Å være mest mulig til bry og en størst mulig byrde for samfunnet. Ikke fordi jeg må, men fordi jeg kan.

Det har jeg faktisk forstått.

Gjest Sakura
Skrevet (endret)

Viktig for meg er: Musikken, sang, katten min og positive tanker. 

Endret av Sakura
Glitter
Skrevet

Det viktigste i livet mitt får jeg ikke vært der for, og det er mine barn. Kommer ikke på så mye annet, men er på et mørkt sted i hodet mitt så litt vanskelig å se hva som er viktig for meg. Men familie er selvsagt viktig. 

Gjest Sakura
Skrevet (endret)
Sakura skrev (4 timer siden):

Viktig for meg er: Musikken, sang, katten min og positive tanker. 

God helse. 

Endret av Sakura
AnonymBruker
Skrevet

Musikk, cola og snus. 

Anonymkode: 94e98...9d1

Skrevet
Lillemus skrev (På 17.5.2026 den 7.57):

Jeg er så heldig at jeg har to flotte barn og en mann jeg elsker, så de 3 er selvfølgelig de viktigste i livet mitt. :) Resten av familien og mine nærmeste venner kommer på en god andreplass.

Hva som er viktigst? Tja. Jeg håper jo folk oppfatter meg som et likanes menneske da og så er det viktig for meg å kunne holde på med fritidssyslene mine og at jeg blir satt pris på på jobben. :)

Kunne svart omtrent det samme, med justering om individuelle forskjeller mellom oss :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...