Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da barnet mitt var 15 år ville hun at vi skulle grille pølser til feiringen med bestemor og bestefar pluss tante, onkel og søskenbarn. Jeg kjøpte inn mange pølser med div tilbehør som lomper, pølsebrød, løk, osv. Men da besteforeldrene kom hadde de med seg koteletter for å grille i stedet. Respektløst?

En 17. Mai hadde jeg invitert en person til litt feiring. Jeg sa på forhånd at jeg hadde kjøpt inn brownies og is. Når hun kommer hadde hun med seg daimkake og en litt annen type is enn den jeg hadde kjøpt. Respektløst? 

Anonymkode: 8ca35...b56

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da barnet mitt var 15 år ville hun at vi skulle grille pølser til feiringen med bestemor og bestefar pluss tante, onkel og søskenbarn. Jeg kjøpte inn mange pølser med div tilbehør som lomper, pølsebrød, løk, osv. Men da besteforeldrene kom hadde de med seg koteletter for å grille i stedet. Respektløst?

En 17. Mai hadde jeg invitert en person til litt feiring. Jeg sa på forhånd at jeg hadde kjøpt inn brownies og is. Når hun kommer hadde hun med seg daimkake og en litt annen type is enn den jeg hadde kjøpt. Respektløst? 

Nei, ikke respektløst, bare hyggelig, og det blir som regel igjen massevis av rester. 👍🤸

Anonymkode: e960b...4a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei, hyggelig. Ønsker sikkert å bidra og vil hjelpe til :) vær glad for de som vil bry seg. Jeg synes det er litt smålig å kalle andre respektløse for dette her.

Anonymkode: de7bc...9a8

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Nei overhodet ikke, er jo bare en god tanke. De ville vel dele på utgiftene, så du slapp å stå med alt. Kanskje de også heller ville ha koteletter enn pølser? 

Anonymkode: 79da3...6b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det er litt smålig å kalle andre respektløse for dette her.

Anonymkode: de7bc...9a8

Det er ikke respektløst, men jeg kan skjønne at det kan trigge en følelse av å ikke være god nok, at det man har ikke er bra nok for de som besøker. Men det er tanker/følelser man må jobbe med seg selv rundt. 

Anonymkode: e960b...4a0

Skrevet

Spiser de kun sin egen medbrakte mat da?

Anonymkode: ab716...228

Skrevet

På ingen måte respektløst nei. Vil påstå at du er ekstremt hårsår dersom du mener det. 

Forstår det også sånn at dette er et eller flere år siden. Det er uansett ikke noe å henge seg opp i så lang tid etterpå.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg synes det var respektløst de kunne ha spurt eller gid beskjed til dere at de tok med seg mat. Ungdomen din som stod for menyen den dagen. Det blir helt annerledes vis det er allergier da må en ofte ha med seg egen mat.   

Endret av Sakura

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...