Gå til innhold

17. Mai, for en jævla dag


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er voksen uten barn og bor i Oslo og fy søren som jeg hater denne dagen. Bare bråk fyll, fyll, fyll og mer bråk. 
Naboer med sjampanjefrokost. 
Har bare ligget på sofaen med støykansellerende hodetelefoner i hele dag. 
Hadde jeg vært frisk med penger hadde jeg flyktet landet 🙂
 

Anonymkode: 3bd6d...c19

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel, når man er negativ så blir dagen automatisk kjip. 

Du kan velge å kose deg på din egen måte.

Anonymkode: e2516...ee5

Gjest Sakura
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er voksen uten barn og bor i Oslo og fy søren som jeg hater denne dagen. Bare bråk fyll, fyll, fyll og mer bråk. 
Naboer med sjampanjefrokost. 
Har bare ligget på sofaen med støykansellerende hodetelefoner i hele dag. 
Hadde jeg vært frisk med penger hadde jeg flyktet landet 🙂
 

Anonymkode: 3bd6d...c19

Hos meg i Stavanger er fredelig ute som inne🙂bare fuglene som kvitrer og sola som skinner☀️

Gjest Sakura
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Er voksen uten barn og bor i Oslo og fy søren som jeg hater denne dagen. Bare bråk fyll, fyll, fyll og mer bråk. 
Naboer med sjampanjefrokost. 
Har bare ligget på sofaen med støykansellerende hodetelefoner i hele dag. 
Hadde jeg vært frisk med penger hadde jeg flyktet landet 🙂
 

Anonymkode: 3bd6d...c19

Jeg forstår deg med bråke er grusomt i lengden slikt noe☹️min verste lyd er ikke dette du opplever i dag. Det er oppussingsarbeid som saging og borring. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke tåler bråk, hvorfor bor du i Oslo da? Jeg bor også i Oslo og her er ingenting annet enn folk som koser seg, musikk og pølsespising så langt øyet kan se. Selv sitter jeg på verandaen og nyter utsikten over glade folk :) 

Anonymkode: 4ae8a...c3c

Gjest Sakura
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis du ikke tåler bråk, hvorfor bor du i Oslo da? Jeg bor også i Oslo og her er ingenting annet enn folk som koser seg, musikk og pølsespising så langt øyet kan se. Selv sitter jeg på verandaen og nyter utsikten over glade folk :) 

Anonymkode: 4ae8a...c3c

Det hadde jeg og gjort hadde jeg bod i Oslo tenk de morsomme folka du ser😄alle fine bunadene. 

Endret av Sakura
AnonymBruker
Skrevet

Hmm. Fyllebråk og naboer plager ikke meg denne dagen. Ingenting plager meg egentlig jeg er bare hjemme og jobber på hjemmekontor. Dag som alle andre. 

Anonymkode: d1acc...ff2

AnonymBruker
Skrevet

Så er det snart (heldigvis?) ett år til neste gang.

Anonymkode: b022a...82a

AnonymBruker
Skrevet

Så så.

Anonymkode: 54f9b...a6b

UtakknemligDiva
Skrevet (endret)

Det er en hard dag😛 hadde frokost her hos meg. Så dro den ene, venninna skulle hjem og vaske klær (jeg måtte henge mine til tørk), så var planen at jeg skulle komme til henne og vi skulle ut, men nei, jeg sovnet heller. Ca fra 5 til 8 på kvelden. Så ringer hun og spør om vi skal ut. jeg sier ja.Ser champagneglasset jeg satte fra meg og drakk det. Spør henne om jeg skal ta med drikka hun satte igjen. Aldri svar. Hun hadde sovnet igjen hun også. Måtte ha snus, så gikk meg en tur for å få kjøpt. Mange steder hadde de den ikke, så ble litt leting. Fremdeles mange folk som hadde fest kl 9. Alt jeg ville var å få lagt meg igjen. Fikk kjøpt snusen og dro hjem og la meg…. det er vel aldri noen dag jeg er så tidlig i seng som den 17. 

Endret av UtakknemligDiva

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...