Gå til innhold

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Noen her som vet hvor jeg kan få kontakt med et seriøst medium? Syns ikke de på magic circle passer. 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet

Fant et medium og vil ha svar på e.post, måtte bruke min gamle epost for de godtok ikke .no og det er jo rart, får bare se hva hun skriver. Tror det er fra Sverige. Håper det ikke er så lenge og vente, innen 48 timer. 

stjernestøv
Skrevet

Jeg skrev ingen informasjon, kun om min mor har noen beskjeder til meg. Hun skulle jo være så flink. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Jeg skrev ingen informasjon, kun om min mor har noen beskjeder til meg. Hun skulle jo være så flink. 

Hvis man skal tro på slike ting; ville det ikke vært bedre om din mor fikk hvile i fred nå? Det må da være slitsomt å hele tida skulle bli "forstyrret" fra søvnen sin? Er jo ikke lenge siden du var i kontakt med henne sist? Hva nytt har hun å tilføye/tilføre?

Som jeg sikkert har fortalt før, så er min søster likedan. Hun prøvde flere ganger å få kontakt med vår mor. Til slutt ba jeg henne om å la vår mor være i fred. Om hun gjør det nå vet jeg ikke, men jeg har i alle fall ikke hørt noe mer om denslags ;)

Skrevet

La meg gjette; dette er ikke gratis. Mye humbug der ute, jeg synes ikke du skal bruke pengene dine på det.

stjernestøv
Skrevet
Vendi skrev (2 minutter siden):

Hvis man skal tro på slike ting; ville det ikke vært bedre om din mor fikk hvile i fred nå? Det må da være slitsomt å hele tida skulle bli "forstyrret" fra søvnen sin? Er jo ikke lenge siden du var i kontakt med henne sist? Hva nytt har hun å tilføye/tilføre?

Som jeg sikkert har fortalt før, så er min søster likedan. Hun prøvde flere ganger å få kontakt med vår mor. Til slutt ba jeg henne om å la vår mor være i fred. Om hun gjør det nå vet jeg ikke, men jeg har i alle fall ikke hørt noe mer om denslags ;)

Hun sover nok ikke men er opptatt med all slags ting, den andre siden er jo den virkelige verden og hjem. Vi sover ikke når vi dør og jeg forstyrrer henne nok ikke, nei vil bare vite om hun har noen beskjeder til meg. Livet er jo tøft. 

Ok, ja det er godt å høre fra dem så forstår din søster godt :) 

stjernestøv
Skrevet
Ekstra skrev (3 minutter siden):

La meg gjette; dette er ikke gratis. Mye humbug der ute, jeg synes ikke du skal bruke pengene dine på det.

Nei det er det jo ikke men noen er seriøse som han som har gitt meg reading tre ganger, jeg drømmer om henne når jeg sover men er ikke flink til å huske drømmene alltid. Tror vi har kontakt. 

Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Nei det er det jo ikke men noen er seriøse som han som har gitt meg reading tre ganger, jeg drømmer om henne når jeg sover men er ikke flink til å huske drømmene alltid. Tror vi har kontakt. 

Ok, vi lever på helt ulike planeter når det gjelder dette (NB; i overført betydning 😉). På meg virker det psykt med tanker om at det er den "andre siden" som er den reelle, at man kan få kontakt med døde etc. Men du behøver ikke å svare på dette, jeg mener ikke å gå inn på noen større diskusjon om teamet. Men vil som sagt fraråde deg å bruke penger på slikt, det er høyst sannsynlig sjarlataner som tilbyr, enten de tror på det selv eller ikke.

Skrevet
stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Hun sover nok ikke men er opptatt med all slags ting, den andre siden er jo den virkelige verden og hjem. Vi sover ikke når vi dør og jeg forstyrrer henne nok ikke, nei vil bare vite om hun har noen beskjeder til meg. Livet er jo tøft. 

Ok, ja det er godt å høre fra dem så forstår din søster godt :) 

Jeg tror at slike ting bunner i sorg. Det kan tenkes at det roer seg når sorgens største bølger roer seg :)

stjernestøv
Skrevet
Ekstra skrev (1 minutt siden):

Ok, vi lever på helt ulike planeter når det gjelder dette (NB; i overført betydning 😉). På meg virker det psykt med tanker om at det er den "andre siden" som er den reelle, at man kan få kontakt med døde etc. Men du behøver ikke å svare på dette, jeg mener ikke å gå inn på noen større diskusjon om teamet. Men vil som sagt fraråde deg å bruke penger på slikt, det er høyst sannsynlig sjarlataner som tilbyr, enten de tror på det selv eller ikke.

Ok. Da er vi uenige ja :) 

stjernestøv
Skrevet
Vendi skrev (2 minutter siden):

Jeg tror at slike ting bunner i sorg. Det kan tenkes at det roer seg når sorgens største bølger roer seg :)

Ok :) 

Skrevet
stjernestøv skrev (58 minutter siden):

Ok :) 

Jeg tror jo forsåvidt på noe i lignende gate, og har opplevd litt, men det har ikke vært snilt og godt. Bare skremmende. Har fått høre at det er psykosesymptomer.

stjernestøv
Skrevet
Vendi skrev (1 minutt siden):

Jeg tror jo forsåvidt på noe i lignende gate, og har opplevd litt, men det har ikke vært snilt og godt. Bare skremmende. Har fått høre at det er psykosesymptomer.

Ja har opplevd skremmende ting jeg også men også gode ting som nå, jeg kjente sigarettlukt her jeg sitter og vet min mor er med meg. Han som ga reading sa det var hennes kjennetegn og jeg hadde ikke sagt at hun røykte, spurte min mor om et tegn i dag og det kom :) 

nachnoo
Skrevet
stjernestøv skrev (8 timer siden):

Noen her som vet hvor jeg kan få kontakt med et seriøst medium? Syns ikke de på magic circle passer. 

Synes dette viser meget klart at du bør øke dosen AP.

stjernestøv
Skrevet
nachnoo skrev (9 minutter siden):

Synes dette viser meget klart at du bør øke dosen AP.

Bare fordi jeg vil høre fra min mor?

Fordyper meg i dikt fra tenårene og har visst alltid lengtet etter døden, kjærligheten på den andre siden. Gjør alle tenåringer det?

Likevel tok jeg ikke livet mitt, lengtet etter å bli mor og være en god mor. 

Skrevet

«Seriøst» og «medium» er gjensidig utelukkende.

Trist når sorg og/eller sykdom får mennesker til å kaste bort pengene sine på slikt.

Ta heller vare på gode minner om de som har gått bort og bevar dem i hjertet ditt. 

stjernestøv
Skrevet
E7H7 skrev (7 timer siden):

Ta heller vare på gode minner om de som har gått bort og bevar dem i hjertet ditt.

Det gjør jeg og men jeg trenger åndelig føde. 

stjernestøv
Skrevet

Nei har ikke hørt fra det mediumet og jeg ga ingen informasjon, det var med vilje for hun hadde jo så god kontakt med åndeverden. Det har hun tydeligvis ikke. 

Skrevet

Håper ikke du har betalt henne noe.

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (12 minutter siden):

Håper ikke du har betalt henne noe.

Jo har det men bare fire hundre kroner, det var tilbud hos henne. Har betalt mye mer før, får vel ikke noe svar da hun ikke har noe å gå på. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...