AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har dødsangst og det har jeg hatt hele mitt liv. Anonymkode: 1efad...1aa 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har dødsangst og det har jeg hatt hele mitt liv. Anonymkode: 1efad...1aa Jeg har hatt mye dødsangst hele livet men vi skal alle dø, det er den veien vi går alle sammen. Syns det er litt godt å tenke på at man er ikke alene om det, alle dør en etter en. 0 Siter
Ftss Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har hatt det jeg også. Vært redd for å dø og hatt sinnsykt til helseangst i perioder. Helt til jeg ble utbrent. Etter det har jeg ikke stressa over særlig mye egentlig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden Henger meg på dette. Blitt mer og mer med årene. Ja, alle vet at vi skal, men frykten for hvordan osv. Anonymkode: a190b...967 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden Kognitiv terapi, bestill! Anonymkode: 30c47...921 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.