Gå til innhold

Du som er alvorlig psykisk syk. Har du fått hjelp/støtte fra familie eller hatt andre pårørende?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker på dere som har psykiske lidelser som går utover hverdagen din og livet generellt. Har du eller får du støtte og hjelp fra familie eller andre pårørende? Og hvordan er hjelpen/støtten for deg?

Anonymkode: 1bbc3...a75

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg får støtte. Jeg klarer meg helt fint selv rent praktisk, sykdommen går i all hovedsak utover meg selv og ikke andre. Jeg får rommet jeg trenger og inkluderes når jeg er i form til å være med dem. 

Anonymkode: 11edf...d3a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begynt å gå til privat psykolog. For øvrig går ikke sykdommen utover barna, men mannen merker det.

Anonymkode: 7162a...f9a

Skrevet

Hundepass når jeg har vært innlagt, og en del praktisk hjelp i veldig dårlige perioder. Har også fått litt støtte økonomisk. Heldigvis klarer jeg meg stort sett fint selv, og har de siste 1-2 årene vært stabilt mye bedre :)

Anonymkode: 8526d...854

Skrevet

Ja får mye hjelp. Nå har de feks pakket ned hele boligen min for jeg må være ute 28 mai. 

Skrevet

Min mor hjalp mye med barna da de vokste opp og er takknemlig for det og mannen tok mye ansvar for barna, selv var jeg mye alene og det er jeg fremdeles. Jeg er innemenneske og mannen er utemenneske, liker godt når sønnen er her og han er en støtte for meg. Han har blitt et flott voksent menneske som bryr seg om andre og selvfølgelig bryr jeg meg om han. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...