Gå til innhold

Flytt nasjonaldagen til januar, sier finske Sanna


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt morsomt da.

Hun mener nordmenn har noe å lære av finnene. Ikke nødvendigvis om måtehold, men om hvor alkoholen bør inntas.

- Nordmenn burde lære av finnene som drikker alene hjemme i underbuksa, sier hun.

- Det hadde også hjulpet å flytte nasjonaldagen til vinteren. Januar, kanskje? Da frister det ikke å gå ut og drikke og bråke. Da blir man heller inne og drikker der.

https://www.dagbladet.no/nyheter/et-kaos-av-rus-fyll-og-vold/84637735

Anonymkode: 41fef...867

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at min sjel er finsk, for jeg har alltid foretrukket å drikke hjemme foran den norske greia med at man alltid må ut for å drikke.😆

Anonymkode: c5061...dd2

Skrevet

Det ble bra ragebait av det, om ikke annet. 

Skrevet

Sitat mummitrollet: Nordmenn er glade i alkohol, akkurat som finnene, men nordmenn er i tillegg altfor sosiale og lite tause og andektige. Det blir det jo bråk av. Ikke bra!

Det kan ikke være så mange andre nasjonaliteter enn finnene som synes nordmenn er for lite lukkede og tause. Vi er ikke akkurat kjent for å være åpne, inkluderende og hyggelige på gruppenivå. 

Når det er sagt: Flatfyll på en dag da svært mange står på for å arrangere aktiviteter for barn og familier, er selvsagt en uting. 

AnonymBruker
Skrevet
laban skrev (12 minutter siden):

Sitat mummitrollet: Nordmenn er glade i alkohol, akkurat som finnene, men nordmenn er i tillegg altfor sosiale og lite tause og andektige. Det blir det jo bråk av. Ikke bra!

Det kan ikke være så mange andre nasjonaliteter enn finnene som synes nordmenn er for lite lukkede og tause. Vi er ikke akkurat kjent for å være åpne, inkluderende og hyggelige på gruppenivå. 

Når det er sagt: Flatfyll på en dag da svært mange står på for å arrangere aktiviteter for barn og familier, er selvsagt en uting. 

Kaller du Sanna for Mummitrollet? Eller hva gikk jeg glipp av nå?

Anonymkode: 17faf...adf

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kaller du Sanna for Mummitrollet? Eller hva gikk jeg glipp av nå?

Anonymkode: 17faf...adf

Akkurat her gjorde jeg det, ja. Det var ikke veldig seriøst ment. 

AnonymBruker
Skrevet

Dangfart melder om fyllefest og kaos i Bergen.

May be an image of one or more people and Bran Castle

Anonymkode: 41fef...867

Gjest Sakura
Skrevet (endret)

Nei☹️

Endret av Sakura

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...