Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger ny pc og bruker den mest til å se på Netflix, surfe på nettet og for å lagre bilder og videoer fra kamera. Synes det er vanskelig å vite hva man skal kjøpe og ikke, noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det kanskje funket like bra med nettbrett med tastatur? 

Skrevet
Everybody skrev (31 minutter siden):

Macbook neo

Har du den selv? Jeg vurderer kjøpe da jeg har vært fornøyd med mac før (det er den pcen som jeg har hatt lengst), men den koster litt mer enn det jeg hadde sett for meg å bruke egentlig men varer den lenger enn annet er det kanskje verdt det? 

Jeg har også sett litt på nettbrett og fant dette: https://www.elkjop.no/product/mobil-nettbrett-og-smartklokker/nettbrett/lenovo-idea-tab-11-nettbrett-mtastatur-8256-gb-wifi-luna-grey/938002

Om noen skulle ha noen erfaringer eller bare tanker om å kjøpe det setter jeg pris på det.

Skrevet

Jeg har en IPad med tastatur og synes det er kjempekjekt.  Liten og nett og enkel å ta med seg.  Og skjermen er stor nok til å se på Netflix.

AnonymBruker
Skrevet
Sjø skrev (18 timer siden):

Jeg trenger ny pc og bruker den mest til å se på Netflix, surfe på nettet og for å lagre bilder og videoer fra kamera. Synes det er vanskelig å vite hva man skal kjøpe og ikke, noen som har tips?

Nettbrett med tastatur er genialt til dette. Kjøp deg en skytjeneste om du trenger mer lagring. Kan anbefale onedrive eller jottacloud.

Anonymkode: 0172c...0da

AnonymBruker
Skrevet
Dorthe skrev (1 time siden):

Jeg har en IPad med tastatur og synes det er kjempekjekt.  Liten og nett og enkel å ta med seg.  Og skjermen er stor nok til å se på Netflix.

kjøpte faktisk den rimeligste ipaden i går, i pad 11 til rett under 4950,- eller noe slikt. Helt nydelig, glad jeg tok tastatur også :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

kjøpte faktisk den rimeligste ipaden i går, i pad 11 til rett under 4950,- eller noe slikt. Helt nydelig, glad jeg tok tastatur også :) 

Jeg har akkurat den samme 😊

Everybody
Skrevet
Sjø skrev (12 timer siden):

Har du den selv? Jeg vurderer kjøpe da jeg har vært fornøyd med mac før (det er den pcen som jeg har hatt lengst), men den koster litt mer enn det jeg hadde sett for meg å bruke egentlig men varer den lenger enn annet er det kanskje verdt det? 

Jeg har også sett litt på nettbrett og fant dette: https://www.elkjop.no/product/mobil-nettbrett-og-smartklokker/nettbrett/lenovo-idea-tab-11-nettbrett-mtastatur-8256-gb-wifi-luna-grey/938002

Om noen skulle ha noen erfaringer eller bare tanker om å kjøpe det setter jeg pris på det.

Nei har den ikke selv men den passer bra til det du beskriver samtidig som den ikke er for dyr. Til den den prisen ville jeg også valgt mac og apple fordi windows pc'er til den prisen fort blir dårlig.

Skrevet
Dorthe skrev (10 timer siden):

Ja, jeg tenker jeg heller mest mot å kjøpe nettbrett akkurat nå. Er bare usikker på hvilket merke.

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nettbrett med tastatur er genialt til dette. Kjøp deg en skytjeneste om du trenger mer lagring. Kan anbefale onedrive eller jottacloud.

Ja. Det er lurt tenker jeg.

Everybody skrev (5 timer siden):

Nei har den ikke selv men den passer bra til det du beskriver samtidig som den ikke er for dyr. Til den den prisen ville jeg også valgt mac og apple fordi windows pc'er til den prisen fort blir dårlig.

Godt poeng.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...