Sjø Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai Jeg trenger ny pc og bruker den mest til å se på Netflix, surfe på nettet og for å lagre bilder og videoer fra kamera. Synes det er vanskelig å vite hva man skal kjøpe og ikke, noen som har tips? 0 Siter
Sjø Skrevet 18. mai Forfatter Skrevet 18. mai Hadde det kanskje funket like bra med nettbrett med tastatur? 0 Siter
Sjø Skrevet 19. mai Forfatter Skrevet 19. mai Everybody skrev (31 minutter siden): Macbook neo Har du den selv? Jeg vurderer kjøpe da jeg har vært fornøyd med mac før (det er den pcen som jeg har hatt lengst), men den koster litt mer enn det jeg hadde sett for meg å bruke egentlig men varer den lenger enn annet er det kanskje verdt det? Jeg har også sett litt på nettbrett og fant dette: https://www.elkjop.no/product/mobil-nettbrett-og-smartklokker/nettbrett/lenovo-idea-tab-11-nettbrett-mtastatur-8256-gb-wifi-luna-grey/938002 Om noen skulle ha noen erfaringer eller bare tanker om å kjøpe det setter jeg pris på det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Jeg har en IPad med tastatur og synes det er kjempekjekt. Liten og nett og enkel å ta med seg. Og skjermen er stor nok til å se på Netflix. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Sjø skrev (18 timer siden): Jeg trenger ny pc og bruker den mest til å se på Netflix, surfe på nettet og for å lagre bilder og videoer fra kamera. Synes det er vanskelig å vite hva man skal kjøpe og ikke, noen som har tips? Nettbrett med tastatur er genialt til dette. Kjøp deg en skytjeneste om du trenger mer lagring. Kan anbefale onedrive eller jottacloud. Anonymkode: 0172c...0da 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Dorthe skrev (1 time siden): Jeg har en IPad med tastatur og synes det er kjempekjekt. Liten og nett og enkel å ta med seg. Og skjermen er stor nok til å se på Netflix. kjøpte faktisk den rimeligste ipaden i går, i pad 11 til rett under 4950,- eller noe slikt. Helt nydelig, glad jeg tok tastatur også Anonymkode: 0172c...0da 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): kjøpte faktisk den rimeligste ipaden i går, i pad 11 til rett under 4950,- eller noe slikt. Helt nydelig, glad jeg tok tastatur også Anonymkode: 0172c...0da Jeg har akkurat den samme 😊 0 Siter
Everybody Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Sjø skrev (12 timer siden): Har du den selv? Jeg vurderer kjøpe da jeg har vært fornøyd med mac før (det er den pcen som jeg har hatt lengst), men den koster litt mer enn det jeg hadde sett for meg å bruke egentlig men varer den lenger enn annet er det kanskje verdt det? Jeg har også sett litt på nettbrett og fant dette: https://www.elkjop.no/product/mobil-nettbrett-og-smartklokker/nettbrett/lenovo-idea-tab-11-nettbrett-mtastatur-8256-gb-wifi-luna-grey/938002 Om noen skulle ha noen erfaringer eller bare tanker om å kjøpe det setter jeg pris på det. Nei har den ikke selv men den passer bra til det du beskriver samtidig som den ikke er for dyr. Til den den prisen ville jeg også valgt mac og apple fordi windows pc'er til den prisen fort blir dårlig. 0 Siter
Sjø Skrevet 19. mai Forfatter Skrevet 19. mai Dorthe skrev (10 timer siden): Jeg har en IPad med tastatur og synes det er kjempekjekt. Liten og nett og enkel å ta med seg. Og skjermen er stor nok til å se på Netflix. Ja, jeg tenker jeg heller mest mot å kjøpe nettbrett akkurat nå. Er bare usikker på hvilket merke. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nettbrett med tastatur er genialt til dette. Kjøp deg en skytjeneste om du trenger mer lagring. Kan anbefale onedrive eller jottacloud. Anonymkode: 0172c...0da Ja. Det er lurt tenker jeg. Everybody skrev (5 timer siden): Nei har den ikke selv men den passer bra til det du beskriver samtidig som den ikke er for dyr. Til den den prisen ville jeg også valgt mac og apple fordi windows pc'er til den prisen fort blir dårlig. Godt poeng. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.