Gå til innhold

Hva synes du er bra utbetalt i mnd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (4 minutter siden):

Men du skjønner sikkert at dette er et spørsmål det er nesten umulig å svare på? Det kommer jo helt an på hvem du spør. En minstepensjonist er kanskje godt fornøyd med mye mindre enn en advokat f.eks.

Det var derfor jeg spurte. Fordi det er forskjellige mennesker i forskjellige situasjoner. Og som tenker forskjellig om det. 

Anonymkode: fbcac...613

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Vendi skrev (1 minutt siden):

Du har da fått svar? Som jeg vel har sagt før, så er dette et lite forum med lite "trafikk"  sammenlignet med f.eks Kvinneguiden. kke alle har noe å si i de ulike trådene da temaet kanskje ikke passer alle å svare på. Og det må da være helt greit? Få folk genererer ofte få svar. Få svar betyr ikke at folk har imot deg, men at temaet kanskje ikke treffer helt. Det har ingenting med deg å gjøre. Det trenger heller ikke å være noe med temaet å gjøre. Bare at folk ikke har noe spesielt å si. Det gjelder alle tråder folk oppretter, ikke bare dine. 

Det skjønner jeg. Og er greit. En person her skrev diverse og om at jeg burde prøve å finne meg en annen plass. 

stjernestøv
Skrevet
Worrisome_plenty skrev (16 timer siden):

Jeg får 25500 i måneden og synes det er en raus trygd. Nå i mai går den vel opp og.

Jeg klager ikke. Men mye penger er det ikke.

Jeg fikk nesten det samme i trygd men plutselig fikk jeg mindre, lurer på om jeg fikk for mye. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det skjønner jeg. Og er greit. En person her skrev diverse og om at jeg burde prøve å finne meg en annen plass. 

Og dere liker det? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det var derfor jeg spurte. Fordi det er forskjellige mennesker i forskjellige situasjoner. Og som tenker forskjellig om det. 

Og derfor kjekt å ville hørt svarene. 

AnonymBruker
Skrevet

Du må virkelig slutte å ramle rett i offerrollen med en gang noen sier noe til deg. Det hjelper deg ingenting.

Hva med å heller ta til deg tilbakemeldingene du får? Det er slik man vokser som person.

Anonymkode: 7279e...e50

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Du må virkelig slutte å ramle rett i offerrollen med en gang noen sier noe til deg. Det hjelper deg ingenting.

Hva med å heller ta til deg tilbakemeldingene du får? Det er slik man vokser som person.

Anonymkode: 7279e...e50

Hva mener du? Jeg tok tilbakemeldingen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hva mener du? Jeg tok tilbakemeldingen. 

Ble bare lei meg. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ble bare lei meg. 

Du feiltolket situasjonen, og personen, og ble lei deg.

Det er greit, men prøv når mulig å la tvilen komme tiltalte til gode, kan noe tolkes på 2 måter, trenger en ikke alltid å gå ut fra den verste tolkningen.

Forøvrig, dersom det skulle skje i fremtiden, at en tilfeldig anonym perosn online faktisk misliker deg, da bør du vurdere om du selv gjorde noe galt som ledet til det og om det bør endres, hvis du ikke har gjort noe galt så fortsett som før, ikke la "haters" stoppe deg fra å leve livet du ønsker.

Ingen blir likt av alle, sånn er livet uansett hvem en er.

Anonymkode: 5a252...988

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...