AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg skulle utføre noen arbeidsoppgaver, men fikk kraftig angst, som føret til at arbeidsoppgavene ikke ble utført så bra som de skulle. Jeg er altfor ærlig. Har tidligere bare sagt at jeg ble stresset. Er jo nesten samme sak, men nå brukte jeg ordet angst. Følte den andre ble ukomfortabel og selv føler jeg at jeg har bare masse "unnskyldninger" for å ikke klare ting. Jeg har egentlig c-ptsd og tør ikke innrømme det, det har jo ikke noe med jobb å gjøre. Likevel føles det av og til som jeg bør være åpen om det, men andre ganger ( slik som nå, som jeg brukte ordet angst og gjorde min kollega ukomfortabel( selv om jeg sa det på en måte som å bare si et faktum forbigående)). Hvordan takler dere angst på jobb og får dere forståelse for problematikken eller blir det bare kleint? Anonymkode: ef195...675 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg skulle utføre noen arbeidsoppgaver, men fikk kraftig angst, som føret til at arbeidsoppgavene ikke ble utført så bra som de skulle. Jeg er altfor ærlig. Har tidligere bare sagt at jeg ble stresset. Er jo nesten samme sak, men nå brukte jeg ordet angst. Følte den andre ble ukomfortabel og selv føler jeg at jeg har bare masse "unnskyldninger" for å ikke klare ting. Jeg har egentlig c-ptsd og tør ikke innrømme det, det har jo ikke noe med jobb å gjøre. Likevel føles det av og til som jeg bør være åpen om det, men andre ganger ( slik som nå, som jeg brukte ordet angst og gjorde min kollega ukomfortabel( selv om jeg sa det på en måte som å bare si et faktum forbigående)). Hvordan takler dere angst på jobb og får dere forståelse for problematikken eller blir det bare kleint? Anonymkode: ef195...675 Der jeg jobbet en gang visste flere at jeg hadde angst men det var bare praksis jobb da jeg var ung, møtte ikke fordommer selv om det var i gamle dager. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg opplever at angst er ganske uproblematisk å både nevne, og ha. Det er relativt enkelt å forklare, og folk kan skjønne hva det går i selv om det for dem kan virke irrasjonelt. Opplever at de fleste har et forhold til begrepet, og dermed er det ikke helt fremmed. Cptsd opplever jeg at det ikke er så mange som kjenner til, og PTSD forbinder de fleste med krig, trafikkulykker er andre voldsomme hendelser. Jeg kan derfor heller velge å si at jeg har litt grums som dukker opp der tidligere/barndommen, og som skaper litt trøbbel for meg nå i voksen alder. Det er, for meg, enklere å si, og jeg har aldri måttet forklare noe videre om hva dette trøbbelet er. Så velger jeg å utdype hvordan det påvirker meg, dersom det er behov for det. Kan f.eks si at jeg sliter med å konsentrere meg, eller at jeg er ekstremt på vakt hele tiden, og dermed blir raskere sliten i forsamlinger osv. Anonymkode: 6b7fc...2d6 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg opplever at angst er ganske uproblematisk å både nevne, og ha Ja derfor har jeg alltid sagt at jeg har angst, tror de aller fleste vet det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.