AnonymBruker Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Tegning av folk som promper, med ett eller annet produkt som skal rense leveren. Jeg viste ikke att promping var ett tegn på fettlever? Anonymkode: 8487c...36f 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tegning av folk som promper, med ett eller annet produkt som skal rense leveren. Jeg viste ikke att promping var ett tegn på fettlever? Anonymkode: 8487c...36f Ja, noe fælt den damen promper😄har ikke sett henne i dag en morsom tegning. Endret 20. mai av Sakura 0 Siter
psykedeliker Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Jeg får mange slags rare annonser, men akkurat den der har jeg ikke sett. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Får ikke opp annonser i det hele tatt. Anonymkode: 3dfbb...e0c 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai det er «000» det står ikke sant? skulle du skrive 1000? Jeg leste nemlig «ooo», og lurte på hva dette var slags overskrift 😆 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai UtakknemligDiva skrev (26 minutter siden): det er «000» det står ikke sant? skulle du skrive 1000? Jeg leste nemlig «ooo», og lurte på hva dette var slags overskrift 😆 Det skulle stå opp, men så trykket jeg feil. Anonymkode: 8487c...36f 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Får ikke opp annonser i det hele tatt. Anonymkode: 3dfbb...e0c Heldig du🙂 Endret 20. mai av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai 44 minutes ago, Sakura said: Heldig du🙂 Ad blocker er fint. Anonymkode: 3dfbb...e0c 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Sakura skrev (På 20.5.2026 den 8.02): Ja, noe fælt den damen promper😄har ikke sett henne i dag en morsom tegning. Prompe dame har tatt en pause hos meg hun kommer ikke opp mer godt det. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai (endret) Sakura skrev (2 timer siden): Prompe dame har tatt en pause hos meg hun kommer ikke opp mer godt det. Hun feis a gårde gitt. Endret 21. mai av Worrisome_plenty 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Worrisome_plenty skrev (På 22.5.2026 den 0.50): Hun feis a gårde gitt. Ja😂det var litt av en stor promp hun kom med😆tenk å tegne nok slikt da hadde holt med en liten smyger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.