Gå til innhold

Jeg har god innsikt.


Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Snakket med vernepleier i dag og hun sa jeg hadde god innsikt i egen situasjon da jeg sa jeg hadde økt til 1 mg, sa jeg var en empat og hun lurte på hva det var men syns hun kan google det men forklarte litt da. De ville jeg skulle ta blodprøver for de lurer på om jeg er feilernært, det er jo mulig så det skal jeg neste uke. Ellers måtte jeg ta kontakt om det er noe men har full kontroll jeg. 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (11 minutter siden):

Det er jo bra. :)

Ja :) Hun sa jeg hadde jo mange års erfaring og det stemmer jo det. 

stjernestøv
Skrevet

Nå spurte jeg psykiater om han vet om noe som virker bedre enn imovane og seroquel så jeg får sove hele natten, får se hva han svarer. 

stjernestøv
Skrevet

Men kan hasj, alkohol og sniffing ha utløst psykisk lidelse hos meg? Da er det jo min egen feil men mener det åndelige var der før det, det var bare en healer som sa at det kunnet ha vært med på å åpne mine kanaler. Sykepleieren mente sniffingen kunne ha skadet hjernen min, malere osv kan jo få skade på hjernen. 

@nachnoo? Hva tenker du? 

stjernestøv
Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Men kan hasj, alkohol og sniffing ha utløst psykisk lidelse hos meg? Da er det jo min egen feil men mener det åndelige var der før det, det var bare en healer som sa at det kunnet ha vært med på å åpne mine kanaler. Sykepleieren mente sniffingen kunne ha skadet hjernen min, malere osv kan jo få skade på hjernen. 

@nachnoo? Hva tenker du? 

Men hadde de ikke sett noe på MR og CT da? De fant jo ingenting men det er jo mange år siden. Eller er det hjerneceller som dør? Hvordan merker man det da? 

AnonymBruker
Skrevet

Vil du si om deg selv at du er en heks? Vet moderne hekser tenker mye som deg bare de praktiserer Wicca i tillegg. 

Anonymkode: 98814...daa

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Vil du si om deg selv at du er en heks? Vet moderne hekser tenker mye som deg bare de praktiserer Wicca i tillegg. 

Anonymkode: 98814...daa

Var innom wicca da jeg var yngre og fant ut det var ikke noe for meg men tror jeg har blitt brent på bål som heks i tidligere liv, hadde gjentatte mareritt om det siden jeg var liten og alle stod og lo rundt bålet. Som voksen fant jeg ut at jeg nok har blitt brent på bålet i et tidligere liv og da forsvant marerittet, så jeg tror når man finner grunnen til ting forsvinner de. Mitt navn betyr menneskenes hjelper og har alltid sett på meg selv som en hjelper, men jeg har jo vært redusert i perioder og ikke kunnet hjelpe. Men har gjort det jeg kunne men i 2014 ble jeg enda mer redusert og føler jeg får ikke gjort oppgaven min her på jorden skikkelig, det er frustrerende og ikke det livet jeg så for meg. 

stjernestøv
Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Var innom wicca da jeg var yngre og fant ut det var ikke noe for meg men tror jeg har blitt brent på bål som heks i tidligere liv, hadde gjentatte mareritt om det siden jeg var liten og alle stod og lo rundt bålet. Som voksen fant jeg ut at jeg nok har blitt brent på bålet i et tidligere liv og da forsvant marerittet, så jeg tror når man finner grunnen til ting forsvinner de. Mitt navn betyr menneskenes hjelper og har alltid sett på meg selv som en hjelper, men jeg har jo vært redusert i perioder og ikke kunnet hjelpe. Men har gjort det jeg kunne men i 2014 ble jeg enda mer redusert og føler jeg får ikke gjort oppgaven min her på jorden skikkelig, det er frustrerende og ikke det livet jeg så for meg. 

På google står det navnet betyr beskytter av menneskeheten , en annen plass stod det menneskenes hjelper. Jaja har vært en hjelper hele livet eller lysets budbringer eller hva man enn kaller det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...