Gå til innhold

Pinligt...

Anbefalte innlegg

Gjest anonymus

Hei.Jeg er plaget med såkalte ekstrasystoler.Det oppstår når jeg gjør bråe bevegelser eller trekker pusten dypt,og forverres ved røyking.Fysisk utfoldelse gjør det også at hjertet går i ball.Men det som er flaut å spørre om er:ofte når jeg onanerer,begynner hjertet å hoppe,slik at jeg må bare avbryte hele greia.Det går bra helt i begynnelsen men når det begynner å bli godt,og pulsen stiger,hopper hjertet veldigt.jeg har blitt undersøkt ved hjerte spesialister og de har foreløbig bare funnet ekstraslg og vil ikke gjøre noe med dette.Men når jeg har slike problemer jeg har sagt til deg her,ja da er det ikke lett å fortsette.Men det er ikke alltid dette skjer,men ofte.er det farligt?kan noe gjøres?har du hørt om noe lignende før?

Mann 26,187cm 75kg(dårlig form pga tør ikke trene med dette hjertet)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50068-pinligt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Einar Søyland, spesialist i hjertesykdom

Svar til Anonymus.

Ekstraslag under de omstendigheter du nevner er nok relativt sjeldne, men forekommer også under andre former for psykisk stress.

Det er sannsynlig at du ved å øke din fysiske trening og dermed komme i bedre form, vil redusere din tendens til ekstraslag. Det er vanlig at ekstraslagene avtar i hyppighet og forsvinner ved fysisk stress, f.eks. ved jogging og andre aerobe aktiviteter. Hvis du ellers er hjertefrisk, hvilket de tidligere foretatte undersøkelser tyder på, bør du forsøke å ignorere ekstraslagene i starten av treningsøktene, og prøve å få igang en regelmessig og systematisk opptrening.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50068-pinligt/#findComment-203104
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...