AnonymBruker Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Skal dere på tur og hvor? Anonymkode: 11e82...8cd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai slabbedask skrev (19 timer siden): Skal være hjemme, vel. Så ikke noe ferietur der? Anonymkode: 11e82...8cd 0 Siter
slabbedask Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai 8 hours ago, AnonymBruker said: Så ikke noe ferietur der? Anonymkode: 11e82...8cd Er det veldig sært? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Jeg skal på hytta i 3 uker, 1 av dem sammen med min 82 år gamle far. Både han og jeg har stor glede av at jeg stuller og steller med ham ❤ Anonymkode: 49fb5...3d5 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai slabbedask skrev (9 minutter siden): Er det veldig sært? Nei, absolutt ikke. Gjort det mye selv. Anonymkode: 11e82...8cd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg skal på hytta i 3 uker, 1 av dem sammen med min 82 år gamle far. Både han og jeg har stor glede av at jeg stuller og steller med ham ❤ Anonymkode: 49fb5...3d5 Så koselig! Anonymkode: 11e82...8cd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hjemme. Anonymkode: 65cbe...e24 Godt det! Anonymkode: 11e82...8cd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg skal på hytta i 3 uker, 1 av dem sammen med min 82 år gamle far. Både han og jeg har stor glede av at jeg stuller og steller med ham ❤ Anonymkode: 49fb5...3d5 Så koselig! Anonymkode: 65cbe...e24 0 Siter
Sjø Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Har foreløpig ingen konkrete planer annet enn at det nok blir en god del fjellturer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Sjø skrev (4 minutter siden): Har foreløpig ingen konkrete planer annet enn at det nok blir en god del fjellturer. Deilig det!! Anonymkode: 11e82...8cd 1 Siter
hattifnattus Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Besøke familien på andre siden av landet, og når jeg kommer tilbake så blir det et par uker på hytta på Sørlandet 0 Siter
påskelilje Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Jeg skal være én uke hjemme/hos mine foreldre ved sjøen, og så 2-3 uker på Vestlandet, der mannen kommer fra. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai hattifnattus skrev (1 time siden): Besøke familien på andre siden av landet, og når jeg kommer tilbake så blir det et par uker på hytta på Sørlandet Hørtes fint ut. Da er vel oddsen for litt fint vær der ☀️ Anonymkode: 11e82...8cd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai påskelilje skrev (1 time siden): Jeg skal være én uke hjemme/hos mine foreldre ved sjøen, og så 2-3 uker på Vestlandet, der mannen kommer fra. Hørtes deilig ut. Værmessig er det vel litt mer ustabilt på Vestlandet, men kjekt med familie der da vel. Anonymkode: 11e82...8cd 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Sakura skrev (1 time siden): Jeg skal være hjemme i sommer☀️ Godt. Håper været blir bra ☀️ Anonymkode: 11e82...8cd 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai 4 uker på fjellet pluss litt avspasering og ei langhelg i Haag. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Nicklusheletida skrev (15 minutter siden): 4 uker på fjellet pluss litt avspasering og ei langhelg i Haag. Hørtes perfekt ut! Godt med sommer! Anonymkode: 11e82...8cd 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.