Gå til innhold

Hva skal dere i sommer?


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal dere på tur og hvor? 

Anonymkode: 11e82...8cd

Videoannonse
Annonse
slabbedask
Skrevet

Skal være hjemme, vel.

AnonymBruker
Skrevet
slabbedask skrev (19 timer siden):

Skal være hjemme, vel.

Så ikke noe ferietur der? 

Anonymkode: 11e82...8cd

slabbedask
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Så ikke noe ferietur der? 

Anonymkode: 11e82...8cd

Er det veldig sært?

AnonymBruker
Skrevet

Hjemme.

Anonymkode: 65cbe...e24

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på hytta i 3 uker, 1 av dem sammen med min 82 år gamle far. Både han og jeg har stor glede av at jeg stuller og steller med ham ❤

Anonymkode: 49fb5...3d5

AnonymBruker
Skrevet
slabbedask skrev (9 minutter siden):

Er det veldig sært?

Nei, absolutt ikke. Gjort det mye selv. 

Anonymkode: 11e82...8cd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg skal på hytta i 3 uker, 1 av dem sammen med min 82 år gamle far. Både han og jeg har stor glede av at jeg stuller og steller med ham ❤

Anonymkode: 49fb5...3d5

Så koselig! 

Anonymkode: 11e82...8cd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hjemme.

Anonymkode: 65cbe...e24

Godt det! 

Anonymkode: 11e82...8cd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg skal på hytta i 3 uker, 1 av dem sammen med min 82 år gamle far. Både han og jeg har stor glede av at jeg stuller og steller med ham ❤

Anonymkode: 49fb5...3d5

Så koselig!

Anonymkode: 65cbe...e24

Skrevet

Har foreløpig ingen konkrete planer annet enn at det nok blir en god del fjellturer.

AnonymBruker
Skrevet
Sjø skrev (4 minutter siden):

Har foreløpig ingen konkrete planer annet enn at det nok blir en god del fjellturer.

Deilig det!!

Anonymkode: 11e82...8cd

hattifnattus
Skrevet

Besøke familien på andre siden av landet, og når jeg kommer tilbake så blir det et par uker på hytta på Sørlandet :) 

påskelilje
Skrevet

Jeg skal være én uke hjemme/hos mine foreldre ved sjøen, og så 2-3 uker på Vestlandet,  der mannen kommer fra.

Gjest Sakura
Skrevet

Jeg skal være hjemme i sommer☀️

AnonymBruker
Skrevet
hattifnattus skrev (1 time siden):

Besøke familien på andre siden av landet, og når jeg kommer tilbake så blir det et par uker på hytta på Sørlandet :) 

Hørtes fint ut. Da er vel oddsen for litt fint vær der ☀️

Anonymkode: 11e82...8cd

AnonymBruker
Skrevet
påskelilje skrev (1 time siden):

Jeg skal være én uke hjemme/hos mine foreldre ved sjøen, og så 2-3 uker på Vestlandet,  der mannen kommer fra.

Hørtes deilig ut. Værmessig er det vel litt mer ustabilt på Vestlandet, men kjekt med familie der da vel. 

Anonymkode: 11e82...8cd

AnonymBruker
Skrevet
Sakura skrev (1 time siden):

Jeg skal være hjemme i sommer☀️

Godt. Håper været blir bra ☀️

Anonymkode: 11e82...8cd

Nicklusheletida
Skrevet

4 uker på fjellet pluss litt avspasering og ei langhelg i Haag. 

AnonymBruker
Skrevet
Nicklusheletida skrev (15 minutter siden):

4 uker på fjellet pluss litt avspasering og ei langhelg i Haag. 

Hørtes perfekt ut! Godt med sommer! 

Anonymkode: 11e82...8cd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...