AnonymBruker Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Jeg har nylig vært innlagt i 3 måneder og ble utskrevet for 2 uker siden. Jeg følges opp av et team der jeg har to primærkontakter hvor jeg har brukt å møte de en gang i uka hver. Hun ene har jeg ikke hørt fra siden jeg ble skrevet ut. Mens jeg har møtt hun andre flere ganger i uka. Hun har heller ikke sagt noe om hun andre, annet at hun hadde sagt at hun kunne tenke seg å være med på en aktivitet jeg hadde lyst til. Hvordan kan jeg spørre etter henne og om hun snart har mulighet til å møtes uten å spørre direkte? Anonymkode: 6ff4e...240 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Hvorfor vil du ikke spørre direkte? Anonymkode: 9b75a...12a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor vil du ikke spørre direkte? Anonymkode: 9b75a...12a Fordi jeg er redd for å få et negativt svar eller at hun tenker det er litt frekt, om du skjønner hva jeg mener? AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Spør direkte!☺️ Anonymkode: bc13c...636 Hvordan ville du formulert spørsmålet hvis du skulle spurt direkte? Anonymkode: 6ff4e...240 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Men et negativt svar kan du jo få uansett om du spør indirekte? Anonymkode: 9b75a...12a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men et negativt svar kan du jo få uansett om du spør indirekte? Anonymkode: 9b75a...12a Joda, men føler det hadde såret litt mer da. Anonymkode: 6ff4e...240 0 Siter
psykedeliker Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Joda, men føler det hadde såret litt mer da. Følelsene dine må du eie selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai psykedeliker skrev (8 minutter siden): Følelsene dine må du eie selv. Ja, det er nok sant er bare alltids redd for å bli såret og avvist. Anonymkode: 6ff4e...240 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ja, det er nok sant er bare alltids redd for å bli såret og avvist. Anonymkode: 6ff4e...240 Verden din vil bli temmelig liten hvis du skal la deg styre av frykt. Anonymkode: 9b75a...12a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Verden din vil bli temmelig liten hvis du skal la deg styre av frykt. Anonymkode: 9b75a...12a Ja, jeg vet. Forsøker endre på det da men det er ikke så lett. Anonymkode: 6ff4e...240 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ta det som en øvelse! Anonymkode: bc13c...636 Ja, jeg tenker jeg skal prøve på det. Men hvordan bør jeg spørre? Anonymkode: 6ff4e...240 0 Siter
XbellaX Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja, jeg tenker jeg skal prøve på det. Men hvordan bør jeg spørre? Anonymkode: 6ff4e...240 "Hei, du angående det med (aktiviteten), X sier du muligens kunne hatt lyst til å bli med? Skal vi finne en dato det passer for begge?" 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai XbellaX skrev (27 minutter siden): "Hei, du angående det med (aktiviteten), X sier du muligens kunne hatt lyst til å bli med? Skal vi finne en dato det passer for begge?" Hun har ikke eget telefonnummer så får ikke send sms. Men jeg kan omformulere det og spørre hun andre i teamet neste gang vi møtes, si noe ala "Du sa at X kunne tenke seg å være med på (aktivitet), vet du noe om når hun har mulighet?" Anonymkode: 6ff4e...240 0 Siter
XbellaX Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hun har ikke eget telefonnummer så får ikke send sms. Men jeg kan omformulere det og spørre hun andre i teamet neste gang vi møtes, si noe ala "Du sa at X kunne tenke seg å være med på (aktivitet), vet du noe om når hun har mulighet?" Anonymkode: 6ff4e...240 Flott 👍 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.