AnonymBruker Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Det har jeg alltid lurt på 😅 Anonymkode: fdb14...9b5 0 Siter
laban Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Ja, pacemakeren forhindrer bare lav puls / at hjertet slår for sakte. Det finnes andre typer hjerteproblemer som kan ende med stans. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai laban skrev (6 timer siden): Ja, pacemakeren forhindrer bare lav puls / at hjertet slår for sakte. Det finnes andre typer hjerteproblemer som kan ende med stans. Forhindrer det ikke også at hjertet slår uregelmessig? Jeg og tenkte før at de med pacemaker er trygg for den hjelper jo hjertet å slå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai laban skrev (7 timer siden): Ja, pacemakeren forhindrer bare lav puls / at hjertet slår for sakte. Det finnes andre typer hjerteproblemer som kan ende med stans. Ja, men noen har jo fått innebygd en hjertestarter. Så hvis hjertet slutter å slå så skrus det på igjen og hjertet og personen lever videre. Anonymkode: fdb14...9b5 0 Siter
Lady HM Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai stjernestøv skrev (3 timer siden): Forhindrer det ikke også at hjertet slår uregelmessig? Jeg og tenkte før at de med pacemaker er trygg for den hjelper jo hjertet å slå. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, men noen har jo fått innebygd en hjertestarter. Så hvis hjertet slutter å slå så skrus det på igjen og hjertet og personen lever videre. Anonymkode: fdb14...9b5 Men det er jo mange grunner til at man får hjertestans - en pacemaker forhindrer bare noen av disse grunnene. 1 Siter
laban Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai stjernestøv skrev (7 timer siden): Forhindrer det ikke også at hjertet slår uregelmessig? Den hjelper mot visse typer hjerteslag-avvik. Men det går likevel an å dø av hjertesvikt, det er jo gjerne en grunn til at man får pacemaker i utgangspunktet. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, men noen har jo fått innebygd en hjertestarter. Så hvis hjertet slutter å slå så skrus det på igjen og hjertet og personen lever videre. Hvis den impulsen er tilstrekkelig. Det er ikke noe mekanisk hjerte som alltid kommer til å slå. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai stjernestøv skrev (7 timer siden): Forhindrer det ikke også at hjertet slår uregelmessig? Jeg og tenkte før at de med pacemaker er trygg for den hjelper jo hjertet å slå. Hadde jo vært fint med evig liv Skulle ha kjøpt meg en slik, hvis det var tilfelle. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai laban skrev (8 timer siden): Den hjelper mot visse typer hjerteslag-avvik. Men det går likevel an å dø av hjertesvikt, det er jo gjerne en grunn til at man får pacemaker i utgangspunktet. Ja var det jeg mente, vet to som har det pga urytmisk hjerte. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Nicklusheletida skrev (8 timer siden): Hadde jo vært fint med evig liv Skulle ha kjøpt meg en slik, hvis det var tilfelle. Ja sant det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.