Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Uff, våkner veldig stiv i lårmuskler og så bom sterke smerter i korsryggen. Sitter utenfor arbeidsplass og har lyst til å dra hjem. Hoggende smerter ved nysing og bevegelse ellers og virker helt stramt. Eneste nye jeg har gjort er å gå med nye sandaler i går. Nå kommer dette innimellom- kan det være noe som bør behandles som ligger der?  Nå kommer jeg meg knapt ut av bilen🫠

Endret av cilie
Videoannonse
Annonse
Skrevet
cilie skrev (1 time siden):

Uff, våkner veldig stiv i lårmuskler og så bom sterke smerter i korsryggen. Sitter utenfor arbeidsplass og har lyst til å dra hjem. Hoggende smerter ved nysing og bevegelse ellers og virker helt stramt. Eneste nye jeg har gjort er å gå med nye sandaler i går. Nå kommer dette innimellom- kan det være noe som bør behandles som ligger der?  Nå kommer jeg meg knapt ut av bilen🫠

Husker jeg har anbefalt deg det før; oppsøk naprapat. Vet ikke om du har forsøkt det. De er utrolig gode på å finne ut av sånt. Man kan få akuttimer.

Skrevet
Ekstra skrev (3 timer siden):

Husker jeg har anbefalt deg det før; oppsøk naprapat. Vet ikke om du har forsøkt det. De er utrolig gode på å finne ut av sånt. Man kan få akuttimer.

Takk - har fått et navn på en nå. Jeg synes bare slike timer er kleint, så har unngått det så lenge som mulig. Men dette er noe som kommer tilbake innimellom og akkurat nå er det ordentlig plagsomt og vondt. 

Skrevet (endret)

Jeg ville ikke ringe om akutt-time, så har avventet. Er fortsatt forferdelig vondt å nyse, reise meg, sette meg i bil ol. -Men i dag har jeg også hatt intense smerter under armen og nå har det flyttet seg under skulderbladet. Hypokonder som jeg er, tenker jeg på hjertet, men det virker som kroppen er litt betent inni ledd her og der for det flytter seg rundt inni armhulen, ned på under overarmen, bak skulderbladet. Har også hatt litt det samme på lår. K I mener det kan være naturlig at det henger sammen til tross for avstanden mellom stedene. 

Endret av cilie

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...