cilie Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Uff, våkner veldig stiv i lårmuskler og så bom sterke smerter i korsryggen. Sitter utenfor arbeidsplass og har lyst til å dra hjem. Hoggende smerter ved nysing og bevegelse ellers og virker helt stramt. Eneste nye jeg har gjort er å gå med nye sandaler i går. Nå kommer dette innimellom- kan det være noe som bør behandles som ligger der? Nå kommer jeg meg knapt ut av bilen🫠 Endret 1 time siden av cilie 0 Siter
Ekstra Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden cilie skrev (1 time siden): Uff, våkner veldig stiv i lårmuskler og så bom sterke smerter i korsryggen. Sitter utenfor arbeidsplass og har lyst til å dra hjem. Hoggende smerter ved nysing og bevegelse ellers og virker helt stramt. Eneste nye jeg har gjort er å gå med nye sandaler i går. Nå kommer dette innimellom- kan det være noe som bør behandles som ligger der? Nå kommer jeg meg knapt ut av bilen🫠 Husker jeg har anbefalt deg det før; oppsøk naprapat. Vet ikke om du har forsøkt det. De er utrolig gode på å finne ut av sånt. Man kan få akuttimer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.