AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Jeg har opplevd de gangene jeg ikke har blitt tatt på alvor, da har jeg ikke blitt bedre psykisk eller fysisk. Men når jeg har blitt tatt på alvor da har jeg blitt bedre. Andre som har opplevd det samme? Nå er det ikke snakk om å utnytte systemet men når en faktisk trenger hjelp. Anonymkode: 9e7a9...b40 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har opplevd de gangene jeg ikke har blitt tatt på alvor, da har jeg ikke blitt bedre psykisk eller fysisk. Men når jeg har blitt tatt på alvor da har jeg blitt bedre. Andre som har opplevd det samme? Nå er det ikke snakk om å utnytte systemet men når en faktisk trenger hjelp. Anonymkode: 9e7a9...b40 Hva har du trengte hjelp til? Medisiner? Terapi? Anonymkode: f569d...789 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har opplevd de gangene jeg ikke har blitt tatt på alvor, da har jeg ikke blitt bedre psykisk eller fysisk. Men når jeg har blitt tatt på alvor da har jeg blitt bedre. Andre som har opplevd det samme? Nå er det ikke snakk om å utnytte systemet men når en faktisk trenger hjelp. Anonymkode: 9e7a9...b40 Hva tenker du er å bli tatt på alvor? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.