AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Jeg har 4 uker sommerferie fra jobb. Er deprimert og utmattet. Kjenner ingen behov for å reise noe sted. Ei heller besøke familie. Skal gå noen turer og holde på rutiner. Gruer meg litt til å komme tilbake på jobb og ikke å ha noe å fortelle. Anonymkode: b1a8a...e25 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Hvis du etter ferien fokuserer på at du har vært hjemme med rolige dager, skrudd ned tempoet og vært turist i egen by, så tror jeg nok at ganske mange kommer til å være misunnelige på deg. Hjemmeferie er ofte de beste feriene. Anonymkode: ae515...1ba 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvis du etter ferien fokuserer på at du har vært hjemme med rolige dager, skrudd ned tempoet og vært turist i egen by, så tror jeg nok at ganske mange kommer til å være misunnelige på deg. Hjemmeferie er ofte de beste feriene. Anonymkode: ae515...1ba Takk, det var et fint perspektiv! Anonymkode: b1a8a...e25 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Det skjønner jeg ikke. Jeg har ikke reist på ferie på ti år. Har ingen problemer med det. Anonymkode: 6bd97...d1d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det skjønner jeg ikke. Jeg har ikke reist på ferie på ti år. Har ingen problemer med det. Anonymkode: 6bd97...d1d Jeg bare tenker at alle er så glade, og jeg unner dem, og har reist på flotte ferier. Jeg sammenligner meg veldig med andre. Anonymkode: b1a8a...e25 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg bare tenker at alle er så glade, og jeg unner dem, og har reist på flotte ferier. Jeg sammenligner meg veldig med andre. Anonymkode: b1a8a...e25 Jeg unner også andre å være glade. Det har ingenting med meg å gjøre. Anonymkode: 6bd97...d1d 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Sommer er av og til veldig lang men i år tror jeg den kommer til å gå fort🙂jeg skal ingen ting. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Sakura skrev (16 minutter siden): Sommer er av og til veldig lang men i år tror jeg den kommer til å gå fort🙂jeg skal ingen ting. Det kommer nok til å bli en god sommer! Anonymkode: b1a8a...e25 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.