stjernestøv Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Smakt den? Mest pæresmak og god men syns ikke den slår den med rød appelsin, men kjekt å prøve noe nytt. 0 Siter
påskelilje Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Nei, men jeg smakte en ny is i dag! Mango-smoothie-is fra Isbjørnis 😄 Har aldri kjøpt is fra dem før, men jeg hadde lyst på en type saftis/sorbetis. Og den var knallgod! Kjøper den gjerne igjen! Kjøpte den på Rema1000. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. mai Forfatter Skrevet 22. mai påskelilje skrev (4 timer siden): Nei, men jeg smakte en ny is i dag! Mango-smoothie-is fra Isbjørnis 😄 Har aldri kjøpt is fra dem før, men jeg hadde lyst på en type saftis/sorbetis. Og den var knallgod! Kjøper den gjerne igjen! Kjøpte den på Rema1000. Høres god ut den 1 Siter
stjernestøv Skrevet 22. mai Forfatter Skrevet 22. mai Sjø skrev (8 minutter siden): Jeg synes den var veldig god og forfriskende ☺️ Den var det 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai stjernestøv skrev (23 timer siden): Høres god ut den Den har ikke kommet til Meny eller Extra ennå kommer nok snart. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mai Forfatter Skrevet 23. mai Sakura skrev (12 minutter siden): Solo med rabarbra og bringebær. Den har jeg ikke smakt. 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai stjernestøv skrev (2 timer siden): Den har jeg ikke smakt. Den er ny, har ikke smakt den. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Sakura skrev (3 timer siden): Solo med rabarbra og bringebær. Den hørtes kjempegod ut! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Kommet ny 7up også nå : pink lemonade. med sitron, lime og bringebær. Veldig god Anonymkode: 1ba48...875 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.