AnonymBruker Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai SSRI (selektive serotoninreopptakshemmere) er en type antidepressive legemidler. Har dere merker økt magevolum? vektoppgang? etter noen års bruk? jeg har hørt orde tablett tykk om SSRI. Anonymkode: 98257...635 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Jeg gikk på zoloft i 17 år. Sluttet før pandemien. Ble ikke noe slankere da. Jeg ble mer følsom. Det var den eneste forskjellen. Anonymkode: 8acfc...5b1 0 Siter
ISW Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai SSRI er på gruppenivå ganske vektnøytrale men det er individuelle forskjeller. Medisiner i psykiatrien som oftest gir vektoppgang er de antipsykotika og antidepressiva som blokkerer deler av serotoninsystemet i hjernen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai ISW skrev (7 minutter siden): SSRI er på gruppenivå ganske vektnøytrale men det er individuelle forskjeller. Medisiner i psykiatrien som oftest gir vektoppgang er de antipsykotika og antidepressiva som blokkerer deler av serotoninsystemet i hjernen. Hva med Litium? Anonymkode: a0539...8e4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.