AnonymBruker Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Jeg er så gammel at jeg ikke forstår noe av dette. Anonymkode: 50f78...9c2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Husker en annen tråd hvor noen spurte om akkurt det samme, med kommentaren at de var for gamle til å forstå dette. Var det deg? Fordi da får man med mer av seg selv på bildet. Og man ser ut slik man er vant med å se seg selv, speilvendt. Anonymkode: 2c2e7...306 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai 10 minutes ago, AnonymBruker said: Husker en annen tråd hvor noen spurte om akkurt det samme, med kommentaren at de var for gamle til å forstå dette. Var det deg? Fordi da får man med mer av seg selv på bildet. Og man ser ut slik man er vant med å se seg selv, speilvendt. Anonymkode: 2c2e7...306 Men hvorfor ser man ikke rett i speilet? Anonymkode: 50f78...9c2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men hvorfor ser man ikke rett i speilet? Anonymkode: 50f78...9c2 Fordi man vil se seg selv og hvordan man ser ut og det gjør man mye lettere på mobilen. Anonymkode: 2c2e7...306 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai 14 minutes ago, AnonymBruker said: Fordi man vil se seg selv og hvordan man ser ut og det gjør man mye lettere på mobilen. Anonymkode: 2c2e7...306 Det er mye rart i våre dager. 🤔 Anonymkode: 50f78...9c2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er mye rart i våre dager. 🤔 Anonymkode: 50f78...9c2 Du virker dømmende. Anonymkode: 2c2e7...306 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai 11 minutes ago, AnonymBruker said: Du virker dømmende. Anonymkode: 2c2e7...306 Blir som å ta bilde av noen som tar bilde av seg selv. Merkelig det hele. Anonymkode: 50f78...9c2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blir som å ta bilde av noen som tar bilde av seg selv. Merkelig det hele. Anonymkode: 50f78...9c2 Du virker fortsatt dømmende. Anonymkode: 2c2e7...306 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai 1 minute ago, AnonymBruker said: Du virker fortsatt dømmende. Anonymkode: 2c2e7...306 Nei. Det hele er en merkelig sosial signalering. Anonymkode: 50f78...9c2 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Godt sagt, jeg har aldri tatt slike bilder av meg selv er ikke ung lengre😁 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Tror aldri jeg har tatt et slikt bilde hvor jeg ser inn i kameraet. Men jeg har tatt selfie i speilet der jeg ser på meg selv, typisk for å få med hele antrekket. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg er så gammel at jeg ikke forstår noe av dette. Anonymkode: 50f78...9c2 Det har jeg lurt på også. Jeg har vakre døtre, men de har heldigvis aldri vært så selvopptatte og lagt ut slike bilder av seg selv. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det ser helt jalla ut. Anonymkode: cb55a...25e 🤣 At de ikke skjønner det selv 1 Siter
morsan Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Jalla, ja! 😂 Og trutmunnen hjelper jo ikke akkurat. Trodde den kanskje hadde gått av moten for ti år siden eller noe slikt, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.