Gjest Sakura Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Andre en meg som blir rød i ansiktet når der er varmt ute? eller når du er varm. Så flaut ute blant folk🙈 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Sakura skrev (17 minutter siden): Andre en meg som blir rød i ansiktet når der er varmt ute? eller når du er varm. Så flaut ute blant folk🙈 Jeg var alltid rød i ansiktet da jeg var tenåring når jeg var blant folk, tror det var rødming. 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai stjernestøv skrev (18 minutter siden): Jeg var alltid rød i ansiktet da jeg var tenåring når jeg var blant folk, tror det var rødming. Det kan hende med meg er det kun i varmen ikke ellers. 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Sakura skrev (1 time siden): Andre en meg som blir rød i ansiktet når der er varmt ute? eller når du er varm. Så flaut ute blant folk🙈 Litt rød det er snakk om tomat er rette orde. Har ingen hudsykdommer, dette skjer kun når jeg er varm eller varmt ute🙈 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Sakura skrev (11 timer siden): Det kan hende med meg er det kun i varmen ikke ellers. Je rødmet selv om det ikke var varmt. Å bli litt rød når det er varmt tror jeg er normalt. 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai stjernestøv skrev (3 timer siden): Je rødmet selv om det ikke var varmt. Å bli litt rød når det er varmt tror jeg er normalt. Det tror jeg og noen viser det bedre på, likt som med svette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.