Gå til innhold

Hva skal denne helgen brukes til?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke langhelg også? 

Ingen planer her. Bare sofa og tv. 

Anonymkode: 3063e...3da

Videoannonse
Annonse
Gjest Sakura
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det ikke langhelg også? 

Ingen planer her. Bare sofa og tv. 

Anonymkode: 3063e...3da

Ja, helligdag på mandag. 

AnonymBruker
Skrevet

Gå korte turer, feire tantebarn, se tv.

Anonymkode: 496a4...7b1

emilie321
Skrevet

Denne helgen skal jeg både slappe av og i barnebursdag. Kom hjem fra et 2 døgns cruise til Kiel i ettermiddag og er sliten. Er ikke vant med det tempoet (dro med datteren og barnebarnet), men har hatt det veldig fint da. 

AnonymBruker
Skrevet

Lassisering.

Anonymkode: 67b19...46c

påskelilje
Skrevet

I morgen skal jeg se på et bryllup i ei kirke en liten time herfra. Det blir fint! Ellers holde på litt med hage og drivhus, tror jeg 💚

Søndag skal vi ha en familiesammenkomst, det blir også fint  🥰

Og mandag skal vi besøke noen venner på hytta deres.

Innimellom alt skal jeg gjøre huset litt klar for to av de voksne barna som kommer hjem til uka. Gleder meg til det!

hattifnattus
Skrevet

Idag har vi hatt besøk av min manns lillebror og niese, kjempehyggelig! 😄 Og imorgen skal vi begynne å vaske huset og gjøre det klart for maling. Ellers er det ingen planer og vi får se hva tiden bringer. 

Nicklusheletida
Skrevet

Kom opp på fjellet nå i kveld. Skal på fjelltur både i morgen og søndag. Kanskje en liten tur mandag også, før vi kjører hjem.

Lillemus
Skrevet

Er på hytta og det er superkoselig. Vi kom opp på torsdag og gikk en fin tur i fjellet her i går. I dag, lørdag, våknet jeg 6:15 etter å ha sovet elendig (koker av jevnlige hetetokter hele natten og madrassen er akkurat litt for hard så den skulderen som har verst artrose blir vond når jeg ligger på den siden og armen dovner bort), men jeg har kledd meg godt og sitter på verandaen, hører på småfuglene som kvitrer enormt, drikker te, tar noen bilder med kameraet og suller litt på mobilen. Så jeg har det fint lell!

Foreløpig er det fint vær, men det skal regne hele dagen og det begynner å skye til nå (kl. 7:10).

Skrevet

Vi skal være hjemme, men gå på fine turer i skogen, kose oss i hagen og ha folk på grilling. Deilig! 

Skrevet

Så lenge det sprutregner holder jeg meg hjemme 😉

Glitter
Skrevet

Veldig lite..Noen kjøreturer kanskje. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...