Gå til innhold

Hva tiltrekker deg mest; rolig, korrekt, dannet eller mer livlig, morro, humor, ukorrekt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke personlighets/tillærte trekk tiltaler deg mest? De fleste tar gjerne en blanding? Jeg heller mest mot det seriøse. Det kjennes tryggest ut.

Anonymkode: 5ea94...20d

Videoannonse
Annonse
Gjest Sakura
Skrevet

Liker best folk som er morsomme, godt humør, hyggelige, livlig og pratsomme.  

AnonymBruker
Skrevet

I hvilken sammenheng? Helt greit med f eks en rolig og korrekt kirurg hvis jeg skulle gjennomgått en operasjon, men overordnet heller jeg mer mot det morsomme, ukorrekte og lite selvhøytidelige. 

Anonymkode: 5b447...0b2

stjernestøv
Skrevet

Jeg tiltrekkes mot positive folk som kan le og ikke tar seg selv så høytidelig, og at de kan snakke fritt om det meste. Vi utveksler energi og føler oss bra sammen, liker ikke å være med folk som ser negativt på andre folk og snakker dritt om andre. Liker fordomsfrie folk som fremsnakker andre og liker ikke å være med folk som lyver, skjønner jo hvem som er ærlige og ikke. Noen folk har ekstra karisma og ståler ut god energi, det er de beste å være med men dessverre har nesten alle problemer. Så hverdagslige folk som er gode og snille på tross av problemer liker jeg å være med, synd vi ikke treffes oftere. 

nachnoo
Skrevet

De som er fleksible og tilpasser sin adferd etter situasjonen. Men bør ha ulik adferd på arbeid og på fest.

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (4 minutter siden):

De som er fleksible og tilpasser sin adferd etter situasjonen. Men bør ha ulik adferd på arbeid og på fest.

Hvordan mener du man bør være på fest egentlig?

AnonymBruker
Skrevet

Noe midt i mellom. Helst avslappet no stress. Humor men ikke går over grensa til å bli slask.

Anonymkode: e531b...38f

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Full som en alke, med tilhørende oppførsel?

Anonymkode: 81bf0...ba1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Full som en alke, med tilhørende oppførsel?

Anonymkode: 81bf0...ba1

Neppe 😉

nachnoo
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg regner med at du både har vært i arbeid og på fest. Da har du forhåpentlig merket at bla. måten man snakker på er noe ulik i de to settinger. Det samme regner jeg med at du har opplevd om du har vært i bryllup og i begravelse.

Det finnes dessverre en del mennesker som har kun en måte å være på uansett setting.

stjernestøv
Skrevet
nachnoo skrev (3 minutter siden):

Det finnes dessverre en del mennesker som har kun en måte å være på uansett setting.

Ja og det er til tider en skam. 

FjellOgDalar
Skrevet

Kommer helt an på kontekst . 

Generelt finner jeg gjerne tonen mest med de mer pratsomme og ikke alltid så seriøse. Jeg føler det fort blir kleint med de som nesten ikke sier noe og svarer med «ja», «mm», «ok» osv. 

Grendel
Skrevet

Jeg kan underskrive på det @stjernestøv skriver. De menneskene jeg virkelig ikke har god kjemi med er de som er negative til alt og alle. Det er slitsomt. 

Når det gjelder rolig, korrekt og dannet vs livlig, humor og ukorrekt klarer jeg ikke velge side. Det må være en balanse og tilpasset situasjonen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke å være med folk uansett, så for min del må det være de som krever minst mulig fra meg og min personlighet i retur. Jeg har nok med å bare være tilstede hvis jeg først må være sosial

Anonymkode: 611c5...78a

Worrisome_plenty
Skrevet

Livlig og morro. Min ene kjæreste var sånn. Det var gøy og sjarmerende.

Nicklusheletida
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 23.5.2026 den 9.56):

Hvilke personlighets/tillærte trekk tiltaler deg mest? De fleste tar gjerne en blanding? Jeg heller mest mot det seriøse. Det kjennes tryggest ut.

Mener du som kjæreste eller venn ?

Jeg tenker så det knaker og klarer ikke å bestemme meg for hva som et viktigst.

På jobb har vi en Kristian Valen nr 2. Han trives jeg best sammen med. Det ramler ut morsomheter av munnen hans hele tiden på alle mulige dialekter og språk ( eller liksomspråk ) Det er ikke mulig å være i dårlig humør når han setter i gang.  Han har også en seriøs side og den eneste jeg kan prate med om hva som skjer i nyhetsbildet. De andre følger ikke med og vet ofte ikke hva vi snakker om. Men jeg er ikke tiltrukket av han og kunne ikke tenke meg han som kjæreste. 

Hos kjæresten var det nok det jeg så med mine øyne forran meg pluss den seriøse og dannede siden som tiltrakk meg mest i starten , men også i parforhold er det veldig viktig å kunne le sammen. I et parforhold vektlegges mange flere ting. 

Selv er jeg ikke morsom i det hele tatt, men jeg har humor på den måten at jeg ler mye av andres humor. 

Endret av Nicklusheletida

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...