AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Jeg kan være litt verdifull om jeg gjør husarbeid/jobber/tjener andre. Ser ikke meg selv som verdifull i kraft av å være et menneske. Anonymkode: d28ee...e1d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kan være litt verdifull om jeg gjør husarbeid/jobber/tjener andre. Ser ikke meg selv som verdifull i kraft av å være et menneske. Anonymkode: d28ee...e1d Jeg ser på meg selv som verdifull i kraft av å være et menneske og at alle mennesker er verdifulle, at vi er ett og har det samme lyset inni oss. 1 Siter
Glitter Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Ser ikke min verdi. Det vet universet også. Jeg var født slik. 0 Siter
Vhanja Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Alle mennesker har verdi i kraft av å være mennesker. Men det er ikke noe jeg bruker energi på å tenke på, det er jo noe som bare er. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Glitter skrev (9 minutter siden): Ser ikke min verdi. Det vet universet også. Jeg var født slik. Hvor lenge har du følt det slik? Ts Anonymkode: d28ee...e1d 0 Siter
Glitter Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor lenge har du følt det slik? Ts Anonymkode: d28ee...e1d I flere år. Men det har blitt verre to siste årene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Glitter skrev (1 minutt siden): I flere år. Men det har blitt verre to siste årene. Leit. Og det gir mening når du har hatt færre muligheter til mestrings-opplevelser. Anonymkode: d28ee...e1d 0 Siter
Grendel Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Jeg tar det egentlig for gitt at jeg har verdi og det synes jeg alle godt kan gjøre. Samtidig er det bra å føle at man er til nytte. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.