Gå til innhold

Er det meningen at jeg burde kunne kjenne på store følelser i terapirommet?


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en samlet, rolig og meget unnvikende person. Har opplevd seksuelle krenkelser i fortiden. Kjenner ikke sinne knyttet til det. Litt forvirret, men jeg tror psykologen mente at jeg skulle kunne kjenne på dette under terapien. Er det noe jeg ikke forstår?

Anonymkode: 73928...1ad

Videoannonse
Annonse
nachnoo
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Er det noe jeg ikke forstår?

Dette er ikke noe man kan forstå. Enten opplever man det, eller man opplever det ikke.

Sinnet kan komme en eller annen gang under terapien. Når, vet verken du eller behandler.

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (37 minutter siden):

Dette er ikke noe man kan forstå. Enten opplever man det, eller man opplever det ikke.

Sinnet kan komme en eller annen gang under terapien. Når, vet verken du eller behandler.

Ok. Jeg leter fortsatt etter hvordan å forstå meg helt på terapi. Alt inni meg er så undertrykt.

Anonymkode: 73928...1ad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er en samlet, rolig og meget unnvikende person. Har opplevd seksuelle krenkelser i fortiden. Kjenner ikke sinne knyttet til det. Litt forvirret, men jeg tror psykologen mente at jeg skulle kunne kjenne på dette under terapien. Er det noe jeg ikke forstår?

Anonymkode: 73928...1ad

Jeg har aldri kjent sinne utover mot noen tidligere. Trodde ikke jeg hadde det i meg. Etter mye arbeid i terapien sank det inn at alt ikke er min egen feil, og jeg ble brått veldig sint på som de som har gjort ting de ikke skulle. 

Anonymkode: 2a5ac...a49

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er en samlet, rolig og meget unnvikende person. Har opplevd seksuelle krenkelser i fortiden. Kjenner ikke sinne knyttet til det. Litt forvirret, men jeg tror psykologen mente at jeg skulle kunne kjenne på dette under terapien. Er det noe jeg ikke forstår?

Anonymkode: 73928...1ad

Hva sier psykologen når dere snakker om det? Terapi er dialog, hvis du er usikker på noe er det mye hjelp i å ta det opp.

Anonymkode: 150ea...acb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva sier psykologen når dere snakker om det? Terapi er dialog, hvis du er usikker på noe er det mye hjelp i å ta det opp.

Anonymkode: 150ea...acb

Jeg turde ikke å spørre han, men jeg skal gjøre det neste gang. Takk.

Anonymkode: 73928...1ad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg turde ikke å spørre han, men jeg skal gjøre det neste gang. Takk.

Anonymkode: 73928...1ad

De fleste psykologer er åpne for spørsmål og for å se på ting sammen. Håper du klarer å spørre. 

Anonymkode: 150ea...acb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

De fleste psykologer er åpne for spørsmål og for å se på ting sammen. Håper du klarer å spørre. 

Anonymkode: 150ea...acb

Takk for det!

Anonymkode: 73928...1ad

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...