AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Jeg er en samlet, rolig og meget unnvikende person. Har opplevd seksuelle krenkelser i fortiden. Kjenner ikke sinne knyttet til det. Litt forvirret, men jeg tror psykologen mente at jeg skulle kunne kjenne på dette under terapien. Er det noe jeg ikke forstår? Anonymkode: 73928...1ad 0 Siter
nachnoo Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Er det noe jeg ikke forstår? Dette er ikke noe man kan forstå. Enten opplever man det, eller man opplever det ikke. Sinnet kan komme en eller annen gang under terapien. Når, vet verken du eller behandler. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai nachnoo skrev (37 minutter siden): Dette er ikke noe man kan forstå. Enten opplever man det, eller man opplever det ikke. Sinnet kan komme en eller annen gang under terapien. Når, vet verken du eller behandler. Ok. Jeg leter fortsatt etter hvordan å forstå meg helt på terapi. Alt inni meg er så undertrykt. Anonymkode: 73928...1ad 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er en samlet, rolig og meget unnvikende person. Har opplevd seksuelle krenkelser i fortiden. Kjenner ikke sinne knyttet til det. Litt forvirret, men jeg tror psykologen mente at jeg skulle kunne kjenne på dette under terapien. Er det noe jeg ikke forstår? Anonymkode: 73928...1ad Jeg har aldri kjent sinne utover mot noen tidligere. Trodde ikke jeg hadde det i meg. Etter mye arbeid i terapien sank det inn at alt ikke er min egen feil, og jeg ble brått veldig sint på som de som har gjort ting de ikke skulle. Anonymkode: 2a5ac...a49 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er en samlet, rolig og meget unnvikende person. Har opplevd seksuelle krenkelser i fortiden. Kjenner ikke sinne knyttet til det. Litt forvirret, men jeg tror psykologen mente at jeg skulle kunne kjenne på dette under terapien. Er det noe jeg ikke forstår? Anonymkode: 73928...1ad Hva sier psykologen når dere snakker om det? Terapi er dialog, hvis du er usikker på noe er det mye hjelp i å ta det opp. Anonymkode: 150ea...acb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva sier psykologen når dere snakker om det? Terapi er dialog, hvis du er usikker på noe er det mye hjelp i å ta det opp. Anonymkode: 150ea...acb Jeg turde ikke å spørre han, men jeg skal gjøre det neste gang. Takk. Anonymkode: 73928...1ad 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg turde ikke å spørre han, men jeg skal gjøre det neste gang. Takk. Anonymkode: 73928...1ad De fleste psykologer er åpne for spørsmål og for å se på ting sammen. Håper du klarer å spørre. Anonymkode: 150ea...acb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De fleste psykologer er åpne for spørsmål og for å se på ting sammen. Håper du klarer å spørre. Anonymkode: 150ea...acb Takk for det! Anonymkode: 73928...1ad 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.