Gå til innhold

Et par ting som var det beste med barndommen din?


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjærligheten og friheten vi hadde hadde da vi lekte ute med alle nabobarna fra "morgen til kveld".

Anonymkode: 4ceb3...b1c

Videoannonse
Annonse
Nicklusheletida
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kjærligheten og friheten vi hadde hadde da vi lekte ute med alle nabobarna fra "morgen til kveld".

Anonymkode: 4ceb3...b1c

Det samme. Jeg vokste opp i et den gang nytt byggefelt. Gatene krydde av unger. Vi var over hele bygda og hadde stor frihet. En idyllisk barndom.

Grendel
Skrevet

Bra foreldre. Bra forhold til søstrene mine. Mye frihet til å leke uten voksne. Alltid mange barn ute som man kunne leke på med 

stjernestøv
Skrevet

Ja det må være det at vi var alltid ute og lekte og at det alltid var noen å være med. 

Glitter
Skrevet

Min venninne spesielt. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er mulig du får flere svar hvis du spør under nick.

Anonymkode: 0a2ae...195

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er mulig du får flere svar hvis du spør under nick.

Anonymkode: 0a2ae...195

Hvorfor tenker du med og uten nick skal ha så mye å si?  

Anonymkode: cb5d3...ef1

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvorfor tenker du med og uten nick skal ha så mye å si?  

Anonymkode: cb5d3...ef1

Jeg vet at for min del så svarer jeg sjelden på tråder startet av anonyme hvor de spør om å vite hva jeg tenker, mener eller har erfart. Det føles ikke riktig for meg at jeg skal dele informasjon om meg under nick til noen som ikke gjør det samme.

AnonymBruker
Skrevet

At den gikk over…

Anonymkode: 5298c...6ac

AnonymBruker
Skrevet
Vhanja skrev (8 timer siden):

Jeg vet at for min del så svarer jeg sjelden på tråder startet av anonyme hvor de spør om å vite hva jeg tenker, mener eller har erfart. Det føles ikke riktig for meg at jeg skal dele informasjon om meg under nick til noen som ikke gjør det samme.

Jeg skjønner ikke det. Du kan trykke anonym. Men du lar heller være å svare fordi det er anonym som lager innlegg? Har du i mot anonyme? 

Anonymkode: cb5d3...ef1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var oppvekst i en bygd og vi lekte ute nabobarna. Vi syklet og lekte gjemsel og mye mer.

Anonymkode: 2cf64...d04

Gjest Sakura
Skrevet (endret)

Beste med min barndom var🙂jeg vokste opp i en fredelig liten bygd med lite trafikk. 

Endret av Sakura
Glitter
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg skjønner ikke det. Du kan trykke anonym. Men du lar heller være å svare fordi det er anonym som lager innlegg? Har du i mot anonyme? 

Anonymkode: cb5d3...ef1

Jeg skjønner ikke poenget med å skrive som anonym med mindre det er et veldig sensitivt tema. Selv så skriver jeg ikke innlegg hvis det er for sensitivt framfor å skrive som AB. 

Gjest Sakura
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.5.2026 den 17.17):

Kjærligheten og friheten vi hadde hadde da vi lekte ute med alle nabobarna fra "morgen til kveld".

Anonymkode: 4ceb3...b1c

Likt her og🙂vi hadde en fin tid. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (7 minutter siden):

Jeg skjønner ikke poenget med å skrive som anonym med mindre det er et veldig sensitivt tema. Selv så skriver jeg ikke innlegg hvis det er for sensitivt framfor å skrive som AB. 

Så du ville heller latt være å svare en med anonym bruker da? Fordi de ikke bruker nick?

Anonymkode: cb5d3...ef1

Glitter
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Så du ville heller latt være å svare en med anonym bruker da? Fordi de ikke bruker nick?

Anonymkode: cb5d3...ef1

Jeg svarer AB. Jeg skrev jeg selv ikke skriver som AB og at jeg ikke skjønner poenget med å konsekvent skrive som AB. Greit nok hvis det er sensitiv informasjon, men folk skriver jo som AB hele tiden. 

emilie321
Skrevet

Det beste med min barndom var nok at vi fikk hund da jeg var 5år. Ellers var det ikke så mye å skryte av.

AnonymBruker
Skrevet
emilie321 skrev (21 minutter siden):

Det beste med min barndom var nok at vi fikk hund da jeg var 5år. Ellers var det ikke så mye å skryte av.

Leit at du ikke hadde en omsorgsfull familie❤️‍🩹

Anonymkode: 4ceb3...b1c

emilie321
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Leit at du ikke hadde en omsorgsfull familie❤️‍🩹

Anonymkode: 4ceb3...b1c

Ja, det har ødelagt mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...