AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Angst, alvorlig depresjon/unnvikende pf. (Alle behandlere var dyktige og varme). Behandler 1: Her fikk jeg en ekstrem følelse av skam og å være for mye. Behandler 2: Jeg fikk en følelse av å måtte prestere og var hele tiden redd for at behandler skulle bli (rasende)sint på meg. Behandler 3: nylig startet opp terapien. Kjenner på en spirende følelse av irritasjon ovenfor han iom at jeg opplever at han møter meg med forståelse og "omsorg" Hvordan har det vært for deg i terapi? Er dette vanlige følelser å kjenne på? Anonymkode: 4f321...ea9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Jeg må legge til at det har vært særlig krevende å "være pasient" i terapien nettopp pga disse sterke følelsene. Anonymkode: 4f321...ea9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai det er symptomer på u.pf. Prøv å kons mer på selve terapien. Anonymkode: b5a5c...d1d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): det er symptomer på u.pf. Prøv å kons mer på selve terapien. Anonymkode: b5a5c...d1d Ah, ok. Takk. Er det noe poeng i å ta det opp med behandler eller skader det relasjonen vår? Anonymkode: 4f321...ea9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ah, ok. Takk. Er det noe poeng i å ta det opp med behandler eller skader det relasjonen vår? Anonymkode: 4f321...ea9 det kan du gjøre, bare fint det. (*edit skulle stå symptom på både u.pf og depresjon.) Anonymkode: b5a5c...d1d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva betyr u. pf.? Anonymkode: eb823...0fd Unnvikende personlighetsforstyrrelse Anonymkode: 4f321...ea9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Trenger det å bety så mye? Hvis du kjenner på følelser som forstyrrer i timen kan du si ifra til behandleren din. Anonymkode: d5866...7ea 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Trenger det å bety så mye? Hvis du kjenner på følelser som forstyrrer i timen kan du si ifra til behandleren din. Anonymkode: d5866...7ea Jeg tenkte på om jeg kunne lære noe om meg selv i relasjoner bare. Det er ikke sikker at det betyr så mye, men jeg håper flertallet ikke har det på samme måte! Det har forstyrret timene veldig. Anonymkode: 4f321...ea9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Jeg har lest litt på chatgpt og forstått det slik at jeg har overlappende idealisering/avhengighet av terapeut. Det er visstnok relativt vanlig. Anonymkode: 4f321...ea9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg tenkte på om jeg kunne lære noe om meg selv i relasjoner bare. Det er ikke sikker at det betyr så mye, men jeg håper flertallet ikke har det på samme måte! Det har forstyrret timene veldig. Anonymkode: 4f321...ea9 Du kan absolutt lære om det, men min erfaring er at det gjøres best i timene med behandleren din. Anonymkode: d5866...7ea 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan absolutt lære om det, men min erfaring er at det gjøres best i timene med behandleren din. Anonymkode: d5866...7ea Det har du nok helt rett i! Var litt nysjerrig på om det er like vanlig for andre som for meg. Anonymkode: 4f321...ea9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.