stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Tror dere den hellige ånd kom tilbake? Det er jo det pinsen dreier seg om og når kommer den igjen? 0 Siter
slabbedask Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Just now, stjernestøv said: Tror dere den hellige ånd kom tilbake? Det er jo det pinsen dreier seg om og når kommer den igjen? Den hellige ånd er et fantasifoster. 1 Siter
Lillemus Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (4 minutter siden): Tror dere den hellige ånd kom tilbake? Det er jo det pinsen dreier seg om og når kommer den igjen? Nei, jeg er ikke religiøs, men ser på disse høytidene som en deilig og velfortjent ferie. Jul og påske, spesielt jul da, har sine tradisjoner som jeg synes er veldig koselige og liker å holde i hevd, men pinsen er i grunnen bare en ekstra fridag. 2 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden slabbedask skrev (9 minutter siden): Den hellige ånd er et fantasifoster. Jeg har sett og følt kristus energien. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Lillemus skrev (6 minutter siden): Nei, jeg er ikke religiøs, men ser på disse høytidene som en deilig og velfortjent ferie. Jul og påske, spesielt jul da, har sine tradisjoner som jeg synes er veldig koselige og liker å holde i hevd, men pinsen er i grunnen bare en ekstra fridag. Ja det er godt noen nyter de dagene da 0 Siter
slabbedask Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 5 minutes ago, stjernestøv said: Jeg har sett og følt kristus energien. Hvordan ser denne ut, og hvordan føler man den? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden slabbedask skrev (4 minutter siden): Hvordan ser denne ut, og hvordan føler man den? Det var i en meditasjon, et lys over hodet og veldig beroligende. 0 Siter
morsan Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Lillemus skrev (32 minutter siden): Nei, jeg er ikke religiøs, men ser på disse høytidene som en deilig og velfortjent ferie. Jul og påske, spesielt jul da, har sine tradisjoner som jeg synes er veldig koselige og liker å holde i hevd, men pinsen er i grunnen bare en ekstra fridag. Enig! Og jeg er sterkt motstander av de stadige forslagene fra unge venstre om å fjerne religiøse fridager og heller la folk få ekstra feriedager de kan ta ut. Det gjør noe med oss som samfunn når man «alle» har den ekstra fridagen samtidig. (Og ja, jeg vet jo at ikke alle kan ta fri, men for de som jobber er det rød dag i kalenderen og dermed for de aller fleste tariffestet helligdagstillegg.) 1 Siter
Lillemus Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden morsan skrev (1 minutt siden): Enig! Og jeg er sterkt motstander av de stadige forslagene fra unge venstre om å fjerne religiøse fridager og heller la folk få ekstra feriedager de kan ta ut. Det gjør noe med oss som samfunn når man «alle» har den ekstra fridagen samtidig. (Og ja, jeg vet jo at ikke alle kan ta fri, men for de som jobber er det rød dag i kalenderen og dermed for de aller fleste tariffestet helligdagstillegg.) Jeg tipper de fleste arbeidsgivere også synes det er greiere med dager "alle" har fri, enn å måtte forholde seg til at ansatte vil ta ut fridager når det passer dem, med det vikarbehov det kan medføre. 1 Siter
Vhanja Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Nei, jeg er ikke kristen, og har dermed ingen tro relatert til pinsen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.