Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sakura
Skrevet (endret)

Skal dere se VM? ️ 

Endret av Sakura
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så fotball interessert, men kan være jeg observerer Norge litt.

Anonymkode: 95672...386

Skrevet (endret)

Jeg skal ikke sitte oppe om natten for å se gruppespillkamper. Jeg ser at den ene skal starte kl. 21, kanskje jeg ser den hvis det ikke allerede er avgjort at Norge ikke går videre. Hvis det er en kamp som betyr noe, kan det hende jeg ser akkurat den, selv om jeg Ikke tror Norge kan slå Frankrike. 

Skal jeg se fotball midt på natten, må det være fordi det er noe spennende/avgjørende. Går Norge videre til cupspillet, noe jeg ikke har tro på, kan jeg vurdere det.

Men vi kommer til å bli bombardert av all verdens detaljer om disse kampene, ikke minst på forhånd, så det er ingen risiko for å gå glipp av noe som helst. Særlig buketten av bortforklaringer (varmen, dommeren, banen, tidsforskjellen, transporten, hotellet...) kommer til å være fargerik. Men det verste er alt ståket før kampene.

Jeg husker godt 90-tallets triumfer med Drillo-laget, særlig 1998-VM. Den gangen kunne Norge bli litt undervurdert av motstanderne. Haaland og Ødegaard gjør at vi ikke har akkurat denne "fordelen" lenger. 

Jeg er ikke pessimist, jeg er realist. Norge er i en svært vanskelig gruppe. Men jeg tar gjerne en positiv overraskelse.

Endret av laban
AnonymBruker
Skrevet

Oh yess! Hele familien!

Anonymkode: 21cf4...7f8

Lillemus
Skrevet
Sakura skrev (8 timer siden):

Skal dere se VM? ️ 

Nope. Om det sendes en norgeskamp på et tidspunkt jeg kan følge med kan det hende jeg titter innom, men fotball er langt fra det jeg bruker tid på. Jeg synes det er kult at Norge har kommet så langt da, det gjør jeg altså.

Skrevet

Jeg er ikke en som bruker å se noe særlig på fotball sånn ellers, men akkurat VM og finalerundene synes jeg er artig. Jeg bruker derfor å se på en del av de, også når Norge ikke deltar. Jeg ville også normalt iallfall se på Norges kamper. Jeg har ennå ikke tatt stilling til hvilken betydning sendetiden får på slikt. 

Skrevet

Ville utvilsom sett om Norges kamper om de var på kvelden og ikke midt på natten. Tviler på at jeg sitter oppe for å se, men kan hende jeg gjør det om avkommet er hos meg og skal se hjemme.

emilie321
Skrevet
laban skrev (1 time siden):

Jeg skal ikke sitte oppe om natten for å se gruppespillkamper. Jeg ser at den ene skal starte kl. 21, kanskje jeg ser den hvis det ikke allerede er avgjort at Norge ikke går videre. Hvis det er en kamp som betyr noe, kan det hende jeg ser akkurat den, selv om jeg Ikke tror Norge kan slå Frankrike. 

Skal jeg se fotball midt på natten, må det være fordi det er noe spennende/avgjørende. Går Norge videre til cupspillet, noe jeg ikke har tro på, kan jeg vurdere det.

Men vi kommer til å bli bombardert av all verdens detaljer om disse kampene, ikke minst på forhånd, så det er ingen risiko for å gå glipp av noe som helst. Særlig buketten av bortforklaringer (varmen, dommeren, banen, tidsforskjellen, transporten, hotellet...) kommer til å være fargerik. Men det verste er alt ståket før kampene.

Jeg husker godt 90-tallets triumfer med Drillo-laget, særlig 1998-VM. Den gangen kunne Norge bli litt undervurdert av motstanderne. Haaland og Ødegaard gjør at vi ikke har akkurat denne "fordelen" lenger. 

Jeg er ikke pessimist, jeg er realist. Norge er i en svært vanskelig gruppe. Men jeg tar gjerne en positiv overraskelse.

Er enig i mye av dette, bortsett fra varmen. Den kan bli ødeleggende rett og slett fordi flere av de andre lagene er mer vandt til ekstrem varme.  

Skrevet
emilie321 skrev (54 minutter siden):

Er enig i mye av dette, bortsett fra varmen. Den kan bli ødeleggende rett og slett fordi flere av de andre lagene er mer vandt til ekstrem varme.  

Helt klart. Jeg mente ikke nødvendigvis at alt dette bare er unnskyldninger uten innhold 🙃

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...