AnonymBruker Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Er dette vanlig? Lurer på om det henger sammen med bedringen? Anonymkode: cc028...5b2 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er dette vanlig? Lurer på om det henger sammen med bedringen? Anonymkode: cc028...5b2 Dette høres som angst, pusteøvelser hjelper🙂angst er ikke farlig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Sakura skrev (5 minutter siden): Dette høres som angst, pusteøvelser hjelper🙂angst er ikke farlig. Ja, jeg har mye angst. Takk. Anonymkode: cc028...5b2 0 Siter
k.r.i.s.t.i.n.e Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Bruker du noen nye medisiner? Jeg fikk blant annet slik følelse i brystet/pusten/gjesping da jeg begynte på Fontex. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai k.r.i.s.t.i.n.e skrev (25 minutter siden): Bruker du noen nye medisiner? Jeg fikk blant annet slik følelse i brystet/pusten/gjesping da jeg begynte på Fontex. Ja, Lamictal. Ah, sier du det! Anonymkode: cc028...5b2 0 Siter
k.r.i.s.t.i.n.e Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, Lamictal. Ah, sier du det! Anonymkode: cc028...5b2 Tror det er ganske vanlig med Fontex, men har ikke opplevd det selv med Lamictal. Ville bare nevne det i tilfelle det kunne ha noe med medisinen å gjøre. Håper du føler deg bedre snart 😊 Endret 25. mai av k.r.i.s.t.i.n.e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.