Gå til innhold

Fikk jeg besøk av et familiemedlem som ikke lengre er her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mistet onkelen min helt brått for en mnd siden. Han ble ikke veldig gammel og han har vært en skikkelig onkel for meg og min bror alltid. Tok dette veldig tungt og jeg gråt i ei uke i strekk før det avtok litt. Jeg drømte for to dager siden at han ga meg den lengste klemmen noensinne. Vi var ikke akkurat veldig klemmete, men han brydde seg så om oss. 

Idag kjente jeg plutselig sterk sigarett lukt. Helt ut av intet. Forsvant nesten like fort. Har ingen naboer som røyker, ikke røyker vi. Ingen ventiler på og ingen brann i hus. Jeg kjente dette var røyk! Jeg sa høyt hei Onkel. Bare fordi jeg følte han stakk innom 😅 kan det hende? 

Anonymkode: af8db...f6c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mistet onkelen min helt brått for en mnd siden. Han ble ikke veldig gammel og han har vært en skikkelig onkel for meg og min bror alltid. Tok dette veldig tungt og jeg gråt i ei uke i strekk før det avtok litt. Jeg drømte for to dager siden at han ga meg den lengste klemmen noensinne. Vi var ikke akkurat veldig klemmete, men han brydde seg så om oss. 

Idag kjente jeg plutselig sterk sigarett lukt. Helt ut av intet. Forsvant nesten like fort. Har ingen naboer som røyker, ikke røyker vi. Ingen ventiler på og ingen brann i hus. Jeg kjente dette var røyk! Jeg sa høyt hei Onkel. Bare fordi jeg følte han stakk innom 😅 kan det hende? 

Nei.

Anonymkode: ecd34...f9d

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Nei.

Anonymkode: ecd34...f9d

Fordi du ikke tror på slike ting? 

Skrevet (endret)

Jeg vet ikke mulig dette kom utenfra? hadde du vindu åpent? Hallusinasjoner dette skjedde med ei dame jeg kjente etter mann hennes døde. 

Endret av Sakura
Skrevet

Jeg satt på ett dødsleie for en tid siden. Det virker som det skjedde noe da døden kom. Vanskelig å sette ord på, men det var akkurat som om sjelen hoppet ut av kroppen. Men det var nok ikke det. Man kan fort bli litt overtroisk i slike situasjoner.

Jeg har ikke blitt besøkt av min forelders spøkelse.

Anonymkode: 7a984...bc9

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

De besøker oss i drømmene ja, da er vi på astralplanet samme som de er. 

Og det var nok din onkel når du kjente røyklukten, jeg ba om tegn fra min mor og kjente røyklukt og da visste jeg hun var der. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg satt på ett dødsleie for en tid siden. Det virker som det skjedde noe da døden kom. Vanskelig å sette ord på, men det var akkurat som om sjelen hoppet ut av kroppen. Men det var nok ikke det. Man kan fort bli litt overtroisk i slike situasjoner.

Jeg har ikke blitt besøkt av min forelders spøkelse.

Anonymkode: 7a984...bc9

Ikke mine foreldre heller mye mellom himmel og jord. 

Skrevet
Sakura skrev (11 minutter siden):

Jeg vet ikke mulig dette kom utenfra? hadde du vindu åpent? Hallusinasjoner dette skjedde med ei dame jeg kjente etter mann hennes døde. 

Damen ble syk etter manen sin døde😢hun var gammel altså. 

Skrevet
Sakura skrev (Akkurat nå):

Damen ble syk etter manen sin døde😢hun var gammel altså. 

INFO: Forskning viser at hele 1 av 10 nordmenn opplever denne typen kontakt i løpet av livet. Opplevelsene kan deles inn i ulike kategorier:
  • Sjelelige tegn: Opplevelsen av en fysisk tilstedeværelse, uforklarlig trekk fra vinduer, eller gjenstander som flytter på seg.
  • Sanseinntrykk: Plutselige dufter som minner om den avdøde (f.eks. parfyme, tobakk, eller blomster) eller en svak berøring.
  • Drømmer og tegn: Svært levende drømmer der den avdøde kommuniserer, eller at man hører stemmer og musikk.
Vitenskapen forklarer ofte slike opplevelser med at hjernen bearbeider sorg gjennom minner, og at sansene våre blir ekstra skjerpet i savnet etter en person vi har mistet. Psykologisk sett kan disse øyeblikkene fungere som en naturlig mestringsmekanisme.
Spirituelle miljøer og klarsynte mener derimot at dette er ekte tegn fra åndeverdenen, og at den avdøde prøver å gi en siste hilsen eller forsikre de etterlatte om at alt er bra. 
Skrevet
stjernestøv skrev (12 minutter siden):

Og det var nok din onkel når du kjente røyklukten, jeg ba om tegn fra min mor og kjente røyklukt og da visste jeg hun var der. 

Jeg drømte om min mor en stund etter at hun hadde gått bort og da sa hun at vi måtte slutte å sende henne så mange sms'er for det hadde hun altså ikke tid til å svare på der hun var nå! 😂😂😂

Skrevet
Sakura skrev (29 minutter siden):

Har ikke hallusinasjoner. Da ville jeg fått min samboer som er utdannet psykolog til å reagere. 

Skrevet
stjernestøv skrev (23 minutter siden):

Herlig. Nytter ikke spør min samboer, han ef dyktig innen psykologi, men tror ikke særlig på åndeverden og slike ting. Nyttesløst 😅 jeg tror også det var han. 

Jeg har også de 4 siste dagene sett 18, men han har bursdag 18/4. Så mulig det er det han prøver å sku frem her? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...