Snill gutt Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg merker at det betyr en del. Idet en av det annet kjønn holder på å få overtaket i leke-bryting, smilet og når hun til slutt vinner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Er du tilbake med runketrådene dine? Anonymkode: a53f9...7de 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Er du 14 og nettopp oppdaget at du har en seksualitet? Anonymkode: d86d9...ba4 0 Siter
Sakura Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er du tilbake med runketrådene dine? Anonymkode: a53f9...7de Snill gutt skrev (7 minutter siden): Jeg merker at det betyr en del. Idet en av det annet kjønn holder på å få overtaket i leke-bryting, smilet og når hun til slutt vinner. Nå har du hatt ferie en stund😆leke-bryting i snøen? Smiler for hun vinner🙂 Endret 1 time siden av Sakura 0 Siter
Sakura Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er du tilbake med runketrådene dine? Anonymkode: a53f9...7de Ja, tørketiden er over🙂 0 Siter
Snill gutt Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er du 14 og nettopp oppdaget at du har en seksualitet? Anonymkode: d86d9...ba4 Jeg har minnene derfra ganske klare, selv om det er flere tiår siden. Veldig rart selvfølgelig. 0 Siter
Snill gutt Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden (endret) Sakura skrev (10 minutter siden): Nå har du hatt ferie en stund😆leke-bryting i snøen? Smiler for hun vinner🙂 Nettopp 😄 idet hun skjønner at hun vinner, og setterseg på motstanderen 🤩 Endret 1 time siden av Snill gutt 0 Siter
Sakura Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Snill gutt skrev (7 minutter siden): Nettopp 😄 idet hun skjønner at hun vinner, og setterseg på motstanderen 🤩 Det er nok noe bryteren gjør etter kamp vis de vinner. 0 Siter
Snill gutt Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden (endret) Sakura skrev (6 minutter siden): Det er nok noe bryteren gjør etter kamp vis de vinner. Jepp. Og smiler fortsatt. Lar ikke sjansen gå fra seg til å dynke litt... Endret 1 time siden av Snill gutt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.