krøll9 Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Alle har vi ulike roller her i livet. Å utøve den ene eller den andre, betyr ikke å bytte personlighet, jeg vet, men heller at man har antenner for hvilke sider og egenskaper man realiserer i ulike settinger. Allikevel lurer jeg på når jeg noensinne er autentisk. Vet du når du er autentisk? Føler ting glir så greit ila dagene - jeg vet liksom nøyaktig hvordan en skal være og reagere på andre (med risiko for å overvurdere egne evner der 😝), men når jeg er for meg selv igjen virker det som om jeg må avreagere på mange ulike vis. Det virker som en er sliten, til tross for å i grunnen bare ha tedd seg slik en tenker er bra. Føler meg også som en løgner for å virke hel utad. For noe forbaska tull og føleri 😆 Men det tærer på. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai (endret) Jeg er alltid autentisk, uansett hvilke roller jeg tar på meg. (Til og med når jeg følger manus, gjør jeg det på min egen måte.) Endret 24. mai av psykedeliker 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai krøll9 skrev (14 minutter siden): Alle har vi ulike roller her i livet. Å utøve den ene eller den andre, betyr ikke å bytte personlighet, jeg vet, men heller at man har antenner for hvilke sider og egenskaper man realiserer i ulike settinger. Allikevel lurer jeg på når jeg noensinne er autentisk. Vet du når du er autentisk? Føler ting glir så greit ila dagene - jeg vet liksom nøyaktig hvordan en skal være og reagere på andre (med risiko for å overvurdere egne evner der 😝), men når jeg er for meg selv igjen virker det som om jeg må avreagere på mange ulike vis. Det virker som en er sliten, til tross for å i grunnen bare ha tedd seg slik en tenker er bra. Føler meg også som en løgner for å virke hel utad. For noe forbaska tull og føleri 😆 Men det tærer på. Svar på spørsmål; nei jeg vet ikke når jeg er autentisk Anonymkode: 5a907...1b5 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai krøll9 skrev (29 minutter siden): Alle har vi ulike roller her i livet. Å utøve den ene eller den andre, betyr ikke å bytte personlighet, jeg vet, men heller at man har antenner for hvilke sider og egenskaper man realiserer i ulike settinger. Allikevel lurer jeg på når jeg noensinne er autentisk. Vet du når du er autentisk? Føler ting glir så greit ila dagene - jeg vet liksom nøyaktig hvordan en skal være og reagere på andre (med risiko for å overvurdere egne evner der 😝), men når jeg er for meg selv igjen virker det som om jeg må avreagere på mange ulike vis. Det virker som en er sliten, til tross for å i grunnen bare ha tedd seg slik en tenker er bra. Føler meg også som en løgner for å virke hel utad. For noe forbaska tull og føleri 😆 Men det tærer på. Nei, jeg vet ikke når jeg er autentisk. Jeg baler mye med problemstillingen fordi ingenting kjennes ekte, og jeg jobber med å prøve å finne ut av det i terapi. Anonymkode: 24671...bd9 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.