AnonymBruker Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Jeg vet at selvfølelsen svinger i ulike situasjoner, men jeg tenker sånn grovt sett? Menneskene du har i livet ditt; hva tror du de tenker om seg selv? Mine nære og kjære har for det meste god selvfølelse og ser sin verdi. Anonymkode: 4fd1a...140 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai nachnoo skrev (4 minutter siden): Det kan ingen svare deg sikkert på. Det er sant. Jeg tenkte på om majoriteten av mennesket egentlig trenger psykoterapi eller om de fleste klarer seg selv. Anonymkode: 4fd1a...140 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er sant. Jeg tenkte på om majoriteten av mennesket egentlig trenger psykoterapi eller om de fleste klarer seg selv. Anonymkode: 4fd1a...140 Mener du dette seriøst? 0 Siter
Glitter Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det er sant. Jeg tenkte på om majoriteten av mennesket egentlig trenger psykoterapi eller om de fleste klarer seg selv. Anonymkode: 4fd1a...140 Vil tro de fleste klarer seg selv. 0 Siter
Grendel Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det er sant. Jeg tenkte på om majoriteten av mennesket egentlig trenger psykoterapi eller om de fleste klarer seg selv. Anonymkode: 4fd1a...140 Det spørs vel hvor lavt man legger lista for hva som skal behandles. I Hollywood blir man vel regnet som gal om man går til en psykolog eller psykiater. 0 Siter
Grendel Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (På 25.5.2026 den 16.53): Jeg vet at selvfølelsen svinger i ulike situasjoner, men jeg tenker sånn grovt sett? Menneskene du har i livet ditt; hva tror du de tenker om seg selv? Mine nære og kjære har for det meste god selvfølelse og ser sin verdi. Anonymkode: 4fd1a...140 Jeg tror ikke det er helt vanlig å ikke se sin egen verdi. Ellers aner jeg ikke om folk flest har overveiende god eller dårlig selvfølelse. 0 Siter
nachnoo Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai De fleste har OK selvfølelse, og de tenker ikke i de baner om selvfølelsen er ok eller om de burde ha psykoterapi. 0 Siter
Babette Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Grendel skrev (15 timer siden): Jeg tror ikke det er helt vanlig å ikke se sin egen verdi. Ellers aner jeg ikke om folk flest har overveiende god eller dårlig selvfølelse. Jeg tror det vanligste er å ikke være opptatt av disse tingene i det hele tatt. I samme slengen kan jeg føye til "hvem jeg er". I mitt hode er dette bare ord. Og jeg tror ikke det kommer noe godt ut av denne typen selvsentrert grubling. 1 Siter
påskelilje Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai nachnoo skrev (20 minutter siden): De fleste har OK selvfølelse, og de tenker ikke i de baner om selvfølelsen er ok eller om de burde ha psykoterapi. Enig. Tror de fleste har nok av andre ting å tenke på i hverdagen. Men at en kanskje i ulike livskriser som f.eks sykdom, sorg eller samlivsbrudd kan gruble litt rundt dette og kanskje vil da noen finne at de har lav selvfølelse. 0 Siter
laban Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Grendel skrev (16 timer siden): I Hollywood blir man vel regnet som gal om man går til en psykolog eller psykiater. Jeg lurer på om du hadde tenkt å ta med et "ikke" her? 😛 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.