AnonymBruker Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Og med dette mener jeg at man for første gang i livet møter noen som forstår en så godt/ser ting så klart og i tillegg er så kunnskapsfull. Anonymkode: d9c61...f5f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai les om idealisering av terapeut. Anonymkode: 3d171...528 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): les om idealisering av terapeut. Anonymkode: 3d171...528 Jeg leste litt om det nå. Er usikker på om det gjelder meg. Tenker mer på at noen trekker sammenhenger slik at jeg lærer mye om meg selv og hvorfor jeg er som jeg er. Anonymkode: d9c61...f5f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Det ble for meg veldig sterkt da det endelig ble klart at det jeg har strevd med hele livet, er kompleks ptsd, og begynte i traumebehandling. Da plutselig opplevde jeg endelig at terapien ga resultater og at det kanskje kan være mulig å få et bedre liv. Anonymkode: d3050...fe3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det ble for meg veldig sterkt da det endelig ble klart at det jeg har strevd med hele livet, er kompleks ptsd, og begynte i traumebehandling. Da plutselig opplevde jeg endelig at terapien ga resultater og at det kanskje kan være mulig å få et bedre liv. Anonymkode: d3050...fe3 Jeg kan relatere til den sterke følelsen. Fint å lese om gjennombruddet ditt. Anonymkode: d9c61...f5f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (På 25.5.2026 den 20.52): Det ble for meg veldig sterkt da det endelig ble klart at det jeg har strevd med hele livet, er kompleks ptsd, og begynte i traumebehandling. Da plutselig opplevde jeg endelig at terapien ga resultater og at det kanskje kan være mulig å få et bedre liv. Anonymkode: d3050...fe3 Hvordan har du det nå? Anonymkode: d9c61...f5f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.