Sakura Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Dette er et åpent forum i Norge🙂her kan alle skrive og dele noen tanker. Men husk dette er et åpent forum! ingen dating app eller venne app! en kan ikke skrive "ingen er mine venner her" ingen liker meg her" åpent anonymt forum er faktisk dette! Men vi skal så klart holde en fin tone oss i mellom🙂 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Hva betyr siste del av denne setningen: Sakura skrev (11 minutter siden): en kan ikke skrive "ingen er mine venner her" ingen liker meg her" åpent anonymt forum er faktisk dette! Ikke ta en admin-rolle. Retningslinjer finnes her: https://forum.doktoronline.no/guidelines/ Anonymkode: 02ade...e2e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden Sakura skrev (22 minutter siden): Dette er et åpent forum i Norge🙂her kan alle skrive og dele noen tanker. Men husk dette er et åpent forum! ingen dating app eller venne app! en kan ikke skrive "ingen er mine venner her" ingen liker meg her" åpent anonymt forum er faktisk dette! Men vi skal så klart holde en fin tone oss i mellom🙂 Hva er dette da? Er du sjef her inne? Anonymkode: 95c45...5b4 0 Siter
Sakura Skrevet 27 minutter siden Forfatter Skrevet 27 minutter siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hva er dette da? Er du sjef her inne? Anonymkode: 95c45...5b4 Nei, bare en påmindelse fra meg. 0 Siter
Sakura Skrevet 26 minutter siden Forfatter Skrevet 26 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hva betyr siste del av denne setningen: Ikke ta en admin-rolle. Retningslinjer finnes her: https://forum.doktoronline.no/guidelines/ Anonymkode: 02ade...e2e Det må du heller ikke gjøre du og påminner folk😅 Endret 21 minutter siden av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden Skrevet 13 minutter siden Sakura skrev (55 minutter siden): en kan ikke skrive "ingen er mine venner her" ingen liker meg her" Hvilken regel bryter en da? Anonymkode: 02ade...e2e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 minutter siden Skrevet 2 minutter siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvilken regel bryter en da? Anonymkode: 02ade...e2e Sosiale koder om hvordan man kommuniserer med andre hvis man er eldre enn 12 år. Anonymkode: 9f712...f6f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.