Gjest Sakura Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Dette er et åpent forum i Norge🙂her kan alle skrive og dele noen tanker. Men husk dette er et åpent forum! ingen dating app eller venne app! en kan ikke skrive "ingen er mine venner her" ingen liker meg her" åpent anonymt forum er faktisk dette! Men vi skal så klart holde en fin tone oss i mellom🙂 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Hva betyr siste del av denne setningen: Sakura skrev (11 minutter siden): en kan ikke skrive "ingen er mine venner her" ingen liker meg her" åpent anonymt forum er faktisk dette! Ikke ta en admin-rolle. Retningslinjer finnes her: https://forum.doktoronline.no/guidelines/ Anonymkode: 02ade...e2e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Sakura skrev (22 minutter siden): Dette er et åpent forum i Norge🙂her kan alle skrive og dele noen tanker. Men husk dette er et åpent forum! ingen dating app eller venne app! en kan ikke skrive "ingen er mine venner her" ingen liker meg her" åpent anonymt forum er faktisk dette! Men vi skal så klart holde en fin tone oss i mellom🙂 Hva er dette da? Er du sjef her inne? Anonymkode: 95c45...5b4 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hva er dette da? Er du sjef her inne? Anonymkode: 95c45...5b4 Nei, bare en påmindelse fra meg. 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai (endret) AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hva betyr siste del av denne setningen: Ikke ta en admin-rolle. Retningslinjer finnes her: https://forum.doktoronline.no/guidelines/ Anonymkode: 02ade...e2e Det må du heller ikke gjøre du og påminner folk😅 Endret 25. mai av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Sakura skrev (55 minutter siden): en kan ikke skrive "ingen er mine venner her" ingen liker meg her" Hvilken regel bryter en da? Anonymkode: 02ade...e2e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvilken regel bryter en da? Anonymkode: 02ade...e2e Sosiale koder om hvordan man kommuniserer med andre hvis man er eldre enn 12 år. Anonymkode: 9f712...f6f 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sosiale koder om hvordan man kommuniserer med andre hvis man er eldre enn 12 år. Anonymkode: 9f712...f6f Ja😁 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvilken regel bryter en da? Anonymkode: 02ade...e2e Bare noen eks på hva en skriver. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Denne tråden var vel egentlig ganske unødvendig. Anonymkode: 0a3ca...d84 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Denne tråden var vel egentlig ganske unødvendig. Anonymkode: 0a3ca...d84 Det synes ikke jeg😁føler du dette gjelder deg selv? siden du ikke liker tråden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Sakura skrev (4 minutter siden): Det synes ikke jeg😁føler du dette gjelder deg selv? siden du ikke liker tråden. Er det meg du sikter til? Hva vil du oppnå da? Anonymkode: 239f0...bee 0 Siter
psykedeliker Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Sosiale koder om hvordan man kommuniserer med andre hvis man er eldre enn 12 år. I et liberalt samfunn er det juridiske plikter og rettigheter som avgjør hva som er rett og galt, ikke sosiale normer og koder. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai 3 hours ago, Sakura said: Dette er et åpent forum i Norge🙂her kan alle skrive og dele noen tanker. Men husk dette er et åpent forum! ingen dating app eller venne app! en kan ikke skrive "ingen er mine venner her" ingen liker meg her" åpent anonymt forum er faktisk dette! Men vi skal så klart holde en fin tone oss i mellom🙂 Jeg ønsker ikke noe sånn patronisering om at jeg skal gjøre ditt eller datt. Dette må jeg klage på. Vennligst send dette til en overordnet nå. Skjerpings! Anonymkode: 7a697...d20 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det meg du sikter til? Hva vil du oppnå da? Anonymkode: 239f0...bee Nei, sikter ikke til noen, vil ikke oppnå noen ting. 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ønsker ikke noe sånn patronisering om at jeg skal gjøre ditt eller datt. Dette må jeg klage på. Vennligst send dette til en overordnet nå. Skjerpings! Anonymkode: 7a697...d20 Bare klag du så klager jeg på deg og😅 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai (endret) Sakura skrev (6 timer siden): Dette er et åpent forum i Norge🙂her kan alle skrive og dele noen tanker. Men husk dette er et åpent forum! ingen dating app eller venne app! en kan ikke skrive "ingen er mine venner her" ingen liker meg her" åpent anonymt forum er faktisk dette! Men vi skal så klart holde en fin tone oss i mellom🙂 Jeg er ikke ute etter å ta noen🙂forum er ikke kontaktannonse for vennskap🙂blir litt barnslig skive til voksne folk her EKS: "dere liker meg vis ikke" jeg har ingen venner her" jeg er ikke velkommen" noen her liker meg" for min del så må dere skrive hva dere vil🙂 barnslig eller ikke🙂 Endret 26. mai av Sakura 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai (endret) Sakura skrev (5 timer siden): Ja😁 Barnehage prating👧 Endret 26. mai av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai psykedeliker skrev (6 timer siden): I et liberalt samfunn er det juridiske plikter og rettigheter som avgjør hva som er rett og galt, ikke sosiale normer og koder. Det overrasker meg ikke at du ikke forholder deg til begrepet sosiale koder. Anonymkode: 9f712...f6f 0 Siter
psykedeliker Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det overrasker meg ikke at du ikke forholder deg til begrepet sosiale koder. Jeg forholder meg til dét det faktisk er - et stammespråk som henger igjen fra et lavere sivilisasjonsnivå, ikke noe man er pliktig til å følge i et liberalt demokrati. Det har til og med helsepersonell vært nødt til å erkjenne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.