Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså ikke kun sex fokus men 90%, betyr det at han egentlig ikke liker eller respekterer deg? 

Eller er det mulig han liker deg og respekterer deg, bare fikk veldig sex fokus?

Anonymkode: 8dfc7...5bb

Videoannonse
Annonse
Gjest Sakura
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Altså ikke kun sex fokus men 90%, betyr det at han egentlig ikke liker eller respekterer deg? 

Eller er det mulig han liker deg og respekterer deg, bare fikk veldig sex fokus?

Anonymkode: 8dfc7...5bb

Jeg vet ikke mulig han kun vil ligge med deg ikke noe mer i tankene. 

AnonymBruker
Skrevet
Sakura skrev (18 minutter siden):

Jeg vet ikke mulig han kun vil ligge med deg ikke noe mer i tankene. 

Mulig. 

Det var to av mine exer som har sagt til meg at sex er det eneste en mann vil ha fra meg. Uten sex er jeg tydeligvis verdiløs. Hva kan ha fått de til å si noe sånt?  

Føler det er faktisk sant også, nesten søle menn jev møter på nett dating virker kun etter sex. De som ikke er kun ute etter sex, er uinteressert i meg. 

Anonymkode: 8dfc7...5bb

Gjest Sakura
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mulig. 

Det var to av mine exer som har sagt til meg at sex er det eneste en mann vil ha fra meg. Uten sex er jeg tydeligvis verdiløs. Hva kan ha fått de til å si noe sånt?  

Føler det er faktisk sant også, nesten søle menn jev møter på nett dating virker kun etter sex. De som ikke er kun ute etter sex, er uinteressert i meg. 

Anonymkode: 8dfc7...5bb

Mannens hormoner som snakker😅de  tenker mye og ofte med 🍆 💦 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det var to av mine exer som har sagt til meg at sex er det eneste en mann vil ha fra meg.

Da snakker de jo for seg selv, har du tenkt på det?

Sakura skrev (13 timer siden):

Mannens hormoner som snakker😅de  tenker mye og ofte med 🍆 💦 

Snakker du av egen erfaring nå?

Grendel
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Mulig. 

Det var to av mine exer som har sagt til meg at sex er det eneste en mann vil ha fra meg. Uten sex er jeg tydeligvis verdiløs. Hva kan ha fått de til å si noe sånt?  

Motivet er nok hevn eller at de vil bryte seg ned så du skal bli avhengig av dem.

De prøver å få deg til å tro at du ikke er noe verd og at ingen andre enn de vil ha deg. Derfor skal du liksom være takknemlig for at de vil.

psykedeliker
Skrevet
Grendel skrev (13 minutter siden):

De prøver å få deg til å tro at du ikke er noe verd og at ingen andre enn de vil ha deg. Derfor skal du liksom være takknemlig for at de vil.

I så fall bør TS kanskje reflektere over hvorfor hun valgte å bli sammen med dem i utgangspunktet.

Grendel
Skrevet
psykedeliker skrev (15 minutter siden):

I så fall bør TS kanskje reflektere over hvorfor hun valgte å bli sammen med dem i utgangspunktet.

Det tar gjerne tid før de dårlige sidene kommer frem.

Gjest Sakura
Skrevet
psykedeliker skrev (1 time siden):

Da snakker de jo for seg selv, har du tenkt på det?

Snakker du av egen erfaring nå?

Nei, bare tenker høgt😅 

  • 2 uker senere...
Crimson
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.5.2026 den 7.34):

Altså ikke kun sex fokus men 90%, betyr det at han egentlig ikke liker eller respekterer deg? 

Eller er det mulig han liker deg og respekterer deg, bare fikk veldig sex fokus?

Anonymkode: 8dfc7...5bb

Jeg tror det kan bety mange forskjellige ting. Det negative kan være at han er lite smart, at han har lite erfaring med damer eller at han rett og slett bare møter deg for å få ha sex.
Men det kan være noe positivt i det også. Det at han synes du er veldig attraktiv, så attraktiv at han blir litt nervøs og sier dumme ting feks. Kanskje angrer han etterpå osv. Det kan også være at du faktisk er helt spesiell for han, sammenlignet med andre han har møtt. Kanskje er det også litt din feil at han er så opptatt av sex, kanskje har du hintet noe som gjør at han blir litt for optimistisk?
Det er bare du selv som kan finne svarene på slike ting. Jeg synes det er feil å avvise noen bare fordi de er opptatte av sex. Da bør du heller si rett ut at du ønsker heller prate om andre ting, at det er mye som er viktig for deg, ikke bare sex.

AnonymBruker
Skrevet
Crimson skrev (1 time siden):

Jeg tror det kan bety mange forskjellige ting. Det negative kan være at han er lite smart, at han har lite erfaring med damer eller at han rett og slett bare møter deg for å få ha sex.
Men det kan være noe positivt i det også. Det at han synes du er veldig attraktiv, så attraktiv at han blir litt nervøs og sier dumme ting feks. Kanskje angrer han etterpå osv. Det kan også være at du faktisk er helt spesiell for han, sammenlignet med andre han har møtt. Kanskje er det også litt din feil at han er så opptatt av sex, kanskje har du hintet noe som gjør at han blir litt for optimistisk?
Det er bare du selv som kan finne svarene på slike ting. Jeg synes det er feil å avvise noen bare fordi de er opptatte av sex. Da bør du heller si rett ut at du ønsker heller prate om andre ting, at det er mye som er viktig for deg, ikke bare sex.

Jeg pleier ikke å hinte til noe. Men min "feil" er kanskje at jeg ikke blir sint og kutter ut kontakten med en gang noen blir sex interessert. Tenker at kanskje han liker meg. 🤷‍♀️ men har inntrykk av at om man aksepterer sex prat er man dårlig kvinne og at man bør med en gang kutte ut kontakten når sex kommer opp, spesielt i starten. Jeg pleier ofte se det ann. Men går rundt og tror at som kvinne må jeg kutte ut kontakten med enhver mann hvis praten går mye på sex, fordi det er tegn på at vedkommende kun er interessert i sex og ikke personen. 

Anonymkode: 8dfc7...5bb

Crimson
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg pleier ikke å hinte til noe. Men min "feil" er kanskje at jeg ikke blir sint og kutter ut kontakten med en gang noen blir sex interessert. Tenker at kanskje han liker meg. 🤷‍♀️ men har inntrykk av at om man aksepterer sex prat er man dårlig kvinne og at man bør med en gang kutte ut kontakten når sex kommer opp, spesielt i starten. Jeg pleier ofte se det ann. Men går rundt og tror at som kvinne må jeg kutte ut kontakten med enhver mann hvis praten går mye på sex, fordi det er tegn på at vedkommende kun er interessert i sex og ikke personen. 

Anonymkode: 8dfc7...5bb

Jeg synes du takler det på en ganske fin måte, i motsetning til mange andre. Men det er lurt å si fra om hva du er misfornøyd med, ikke for å være snerpete eller sur, men fordi du ønsker å ta ting i riktig rekkefølge, og i riktig mengde, for deg. Vis at du krever større modenhet, med det samme. Det kan formidles på ulike måter, både surt og fint. 
Hans lyst på sex med deg er ikke noe stort og stygt, det kan være noe veldig fint, for deg. Fokus på sex er lyst på sex, og det er du som sitter der som er årsaken, hvorfor bebreide stakkaren for det? For menn er sex ofte den første drivkraften til å ta vare på deg, være med deg, og elske alt ved deg. Sexlysten kommer ofte aller først hos menn, den ansvarlige og omsorgsfulle mannen kommer etterpå, i omvendt rekkefølge altså, av hvordan kvinner ønsker det. 

psykedeliker
Skrevet
Crimson skrev (4 minutter siden):

Sexlysten kommer ofte aller først hos menn, den ansvarlige og omsorgsfulle mannen kommer etterpå, i omvendt rekkefølge altså, av hvordan kvinner ønsker det.

Det er mulig, men kvinner har også et selvstendig ansvar for å formidle tydelig hva de ønsker av en mann.

Crimson
Skrevet
psykedeliker skrev (40 minutter siden):

Det er mulig, men kvinner har også et selvstendig ansvar for å formidle tydelig hva de ønsker av en mann.

Ja, det var det jeg skrev i første avsnitt, at de bør være tydelige, og kreve en større modenhet, eller hva det er de ønsker. 

psykedeliker
Skrevet (endret)
Crimson skrev (2 timer siden):

Ja, det var det jeg skrev i første avsnitt, at de bør være tydelige, og kreve en større modenhet, eller hva det er de ønsker.

Det jeg refererer til er måten det formidles på. Mange(?) kvinner tror de er tydelige i kommunikasjonen, men i praksis er de ikke det - ihvertfall i følge noen av de ledende datingcoachene i Norge.

(Dette gjelder så klart også menn, men de manifesterer det på en annen måte.)

Endret av psykedeliker
AnonymBruker
Skrevet
Crimson skrev (6 timer siden):

Jeg synes du takler det på en ganske fin måte, i motsetning til mange andre. Men det er lurt å si fra om hva du er misfornøyd med, ikke for å være snerpete eller sur, men fordi du ønsker å ta ting i riktig rekkefølge, og i riktig mengde, for deg. Vis at du krever større modenhet, med det samme. Det kan formidles på ulike måter, både surt og fint. 
Hans lyst på sex med deg er ikke noe stort og stygt, det kan være noe veldig fint, for deg. Fokus på sex er lyst på sex, og det er du som sitter der som er årsaken, hvorfor bebreide stakkaren for det? For menn er sex ofte den første drivkraften til å ta vare på deg, være med deg, og elske alt ved deg. Sexlysten kommer ofte aller først hos menn, den ansvarlige og omsorgsfulle mannen kommer etterpå, i omvendt rekkefølge altså, av hvordan kvinner ønsker det. 

Ja, jeg trenger en mann- tolk. Jeg tror jeg personlig er litt mer som mann egentlig og mitt problem er at jeg føler det skammelig, at jeg ikke nødvendigvis tenker og er som kvinner flest....

Jeg får ikke helt tak i det. Hva jeg som kvinne bør tenke og føle. Hva en mann tenker og føler. 

Anonymkode: 8dfc7...5bb

Crimson
Skrevet
psykedeliker skrev (12 timer siden):

Det jeg refererer til er måten det formidles på. Mange(?) kvinner tror de er tydelige i kommunikasjonen, men i praksis er de ikke det - ihvertfall i følge noen av de ledende datingcoachene i Norge.

(Dette gjelder så klart også menn, men de manifesterer det på en annen måte.)

Ja, det har du rett i. Mange kvinner er usikre og forsiktige, det kan gi dårlig kommunikasjon fordi det skaper tvil rundt budskapet. I tillegg er kvinner "offer" for å ufrivillig dobbeltkommunisere, fordi menn påvirkes sterkt av hvor attraktive de oppleves fra naturens side. Noe de selv ikke kan bebreides for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...