Gå til innhold

Det at en mann får veldig sex fokus etter første date

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså ikke kun sex fokus men 90%, betyr det at han egentlig ikke liker eller respekterer deg? 

Eller er det mulig han liker deg og respekterer deg, bare fikk veldig sex fokus?

Anonymkode: 8dfc7...5bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Altså ikke kun sex fokus men 90%, betyr det at han egentlig ikke liker eller respekterer deg? 

Eller er det mulig han liker deg og respekterer deg, bare fikk veldig sex fokus?

Jeg vet ikke mulig han kun vil ligge med deg ikke noe mer i tankene. 

Skrevet
Sakura skrev (18 minutter siden):

Jeg vet ikke mulig han kun vil ligge med deg ikke noe mer i tankene. 

Mulig. 

Det var to av mine exer som har sagt til meg at sex er det eneste en mann vil ha fra meg. Uten sex er jeg tydeligvis verdiløs. Hva kan ha fått de til å si noe sånt?  

Føler det er faktisk sant også, nesten søle menn jev møter på nett dating virker kun etter sex. De som ikke er kun ute etter sex, er uinteressert i meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mulig. 

Det var to av mine exer som har sagt til meg at sex er det eneste en mann vil ha fra meg. Uten sex er jeg tydeligvis verdiløs. Hva kan ha fått de til å si noe sånt?  

Føler det er faktisk sant også, nesten søle menn jev møter på nett dating virker kun etter sex. De som ikke er kun ute etter sex, er uinteressert i meg. 

Mannens hormoner som snakker😅de  tenker mye og ofte med 🍆 💦 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...