AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Altså ikke kun sex fokus men 90%, betyr det at han egentlig ikke liker eller respekterer deg? Eller er det mulig han liker deg og respekterer deg, bare fikk veldig sex fokus? Anonymkode: 8dfc7...5bb 0 Siter
Sakura Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Altså ikke kun sex fokus men 90%, betyr det at han egentlig ikke liker eller respekterer deg? Eller er det mulig han liker deg og respekterer deg, bare fikk veldig sex fokus? Anonymkode: 8dfc7...5bb Jeg vet ikke mulig han kun vil ligge med deg ikke noe mer i tankene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden Sakura skrev (18 minutter siden): Jeg vet ikke mulig han kun vil ligge med deg ikke noe mer i tankene. Mulig. Det var to av mine exer som har sagt til meg at sex er det eneste en mann vil ha fra meg. Uten sex er jeg tydeligvis verdiløs. Hva kan ha fått de til å si noe sånt? Føler det er faktisk sant også, nesten søle menn jev møter på nett dating virker kun etter sex. De som ikke er kun ute etter sex, er uinteressert i meg. Anonymkode: 8dfc7...5bb 0 Siter
Sakura Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mulig. Det var to av mine exer som har sagt til meg at sex er det eneste en mann vil ha fra meg. Uten sex er jeg tydeligvis verdiløs. Hva kan ha fått de til å si noe sånt? Føler det er faktisk sant også, nesten søle menn jev møter på nett dating virker kun etter sex. De som ikke er kun ute etter sex, er uinteressert i meg. Anonymkode: 8dfc7...5bb Mannens hormoner som snakker😅de tenker mye og ofte med 🍆 💦 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.