AnonymBruker Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Altså ikke kun sex fokus men 90%, betyr det at han egentlig ikke liker eller respekterer deg? Eller er det mulig han liker deg og respekterer deg, bare fikk veldig sex fokus? Anonymkode: 8dfc7...5bb 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Altså ikke kun sex fokus men 90%, betyr det at han egentlig ikke liker eller respekterer deg? Eller er det mulig han liker deg og respekterer deg, bare fikk veldig sex fokus? Anonymkode: 8dfc7...5bb Jeg vet ikke mulig han kun vil ligge med deg ikke noe mer i tankene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Sakura skrev (18 minutter siden): Jeg vet ikke mulig han kun vil ligge med deg ikke noe mer i tankene. Mulig. Det var to av mine exer som har sagt til meg at sex er det eneste en mann vil ha fra meg. Uten sex er jeg tydeligvis verdiløs. Hva kan ha fått de til å si noe sånt? Føler det er faktisk sant også, nesten søle menn jev møter på nett dating virker kun etter sex. De som ikke er kun ute etter sex, er uinteressert i meg. Anonymkode: 8dfc7...5bb 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mulig. Det var to av mine exer som har sagt til meg at sex er det eneste en mann vil ha fra meg. Uten sex er jeg tydeligvis verdiløs. Hva kan ha fått de til å si noe sånt? Føler det er faktisk sant også, nesten søle menn jev møter på nett dating virker kun etter sex. De som ikke er kun ute etter sex, er uinteressert i meg. Anonymkode: 8dfc7...5bb Mannens hormoner som snakker😅de tenker mye og ofte med 🍆 💦 0 Siter
psykedeliker Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det var to av mine exer som har sagt til meg at sex er det eneste en mann vil ha fra meg. Da snakker de jo for seg selv, har du tenkt på det? Sakura skrev (13 timer siden): Mannens hormoner som snakker😅de tenker mye og ofte med 🍆 💦 Snakker du av egen erfaring nå? 0 Siter
Grendel Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Mulig. Det var to av mine exer som har sagt til meg at sex er det eneste en mann vil ha fra meg. Uten sex er jeg tydeligvis verdiløs. Hva kan ha fått de til å si noe sånt? Motivet er nok hevn eller at de vil bryte seg ned så du skal bli avhengig av dem. De prøver å få deg til å tro at du ikke er noe verd og at ingen andre enn de vil ha deg. Derfor skal du liksom være takknemlig for at de vil. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Grendel skrev (13 minutter siden): De prøver å få deg til å tro at du ikke er noe verd og at ingen andre enn de vil ha deg. Derfor skal du liksom være takknemlig for at de vil. I så fall bør TS kanskje reflektere over hvorfor hun valgte å bli sammen med dem i utgangspunktet. 0 Siter
Grendel Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai psykedeliker skrev (15 minutter siden): I så fall bør TS kanskje reflektere over hvorfor hun valgte å bli sammen med dem i utgangspunktet. Det tar gjerne tid før de dårlige sidene kommer frem. 1 Siter
Gjest Sakura Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai psykedeliker skrev (1 time siden): Da snakker de jo for seg selv, har du tenkt på det? Snakker du av egen erfaring nå? Nei, bare tenker høgt😅 0 Siter
Crimson Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (På 26.5.2026 den 7.34): Altså ikke kun sex fokus men 90%, betyr det at han egentlig ikke liker eller respekterer deg? Eller er det mulig han liker deg og respekterer deg, bare fikk veldig sex fokus? Anonymkode: 8dfc7...5bb Jeg tror det kan bety mange forskjellige ting. Det negative kan være at han er lite smart, at han har lite erfaring med damer eller at han rett og slett bare møter deg for å få ha sex. Men det kan være noe positivt i det også. Det at han synes du er veldig attraktiv, så attraktiv at han blir litt nervøs og sier dumme ting feks. Kanskje angrer han etterpå osv. Det kan også være at du faktisk er helt spesiell for han, sammenlignet med andre han har møtt. Kanskje er det også litt din feil at han er så opptatt av sex, kanskje har du hintet noe som gjør at han blir litt for optimistisk? Det er bare du selv som kan finne svarene på slike ting. Jeg synes det er feil å avvise noen bare fordi de er opptatte av sex. Da bør du heller si rett ut at du ønsker heller prate om andre ting, at det er mye som er viktig for deg, ikke bare sex. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Crimson skrev (1 time siden): Jeg tror det kan bety mange forskjellige ting. Det negative kan være at han er lite smart, at han har lite erfaring med damer eller at han rett og slett bare møter deg for å få ha sex. Men det kan være noe positivt i det også. Det at han synes du er veldig attraktiv, så attraktiv at han blir litt nervøs og sier dumme ting feks. Kanskje angrer han etterpå osv. Det kan også være at du faktisk er helt spesiell for han, sammenlignet med andre han har møtt. Kanskje er det også litt din feil at han er så opptatt av sex, kanskje har du hintet noe som gjør at han blir litt for optimistisk? Det er bare du selv som kan finne svarene på slike ting. Jeg synes det er feil å avvise noen bare fordi de er opptatte av sex. Da bør du heller si rett ut at du ønsker heller prate om andre ting, at det er mye som er viktig for deg, ikke bare sex. Jeg pleier ikke å hinte til noe. Men min "feil" er kanskje at jeg ikke blir sint og kutter ut kontakten med en gang noen blir sex interessert. Tenker at kanskje han liker meg. 🤷♀️ men har inntrykk av at om man aksepterer sex prat er man dårlig kvinne og at man bør med en gang kutte ut kontakten når sex kommer opp, spesielt i starten. Jeg pleier ofte se det ann. Men går rundt og tror at som kvinne må jeg kutte ut kontakten med enhver mann hvis praten går mye på sex, fordi det er tegn på at vedkommende kun er interessert i sex og ikke personen. Anonymkode: 8dfc7...5bb 0 Siter
Crimson Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg pleier ikke å hinte til noe. Men min "feil" er kanskje at jeg ikke blir sint og kutter ut kontakten med en gang noen blir sex interessert. Tenker at kanskje han liker meg. 🤷♀️ men har inntrykk av at om man aksepterer sex prat er man dårlig kvinne og at man bør med en gang kutte ut kontakten når sex kommer opp, spesielt i starten. Jeg pleier ofte se det ann. Men går rundt og tror at som kvinne må jeg kutte ut kontakten med enhver mann hvis praten går mye på sex, fordi det er tegn på at vedkommende kun er interessert i sex og ikke personen. Anonymkode: 8dfc7...5bb Jeg synes du takler det på en ganske fin måte, i motsetning til mange andre. Men det er lurt å si fra om hva du er misfornøyd med, ikke for å være snerpete eller sur, men fordi du ønsker å ta ting i riktig rekkefølge, og i riktig mengde, for deg. Vis at du krever større modenhet, med det samme. Det kan formidles på ulike måter, både surt og fint. Hans lyst på sex med deg er ikke noe stort og stygt, det kan være noe veldig fint, for deg. Fokus på sex er lyst på sex, og det er du som sitter der som er årsaken, hvorfor bebreide stakkaren for det? For menn er sex ofte den første drivkraften til å ta vare på deg, være med deg, og elske alt ved deg. Sexlysten kommer ofte aller først hos menn, den ansvarlige og omsorgsfulle mannen kommer etterpå, i omvendt rekkefølge altså, av hvordan kvinner ønsker det. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Crimson skrev (4 minutter siden): Sexlysten kommer ofte aller først hos menn, den ansvarlige og omsorgsfulle mannen kommer etterpå, i omvendt rekkefølge altså, av hvordan kvinner ønsker det. Det er mulig, men kvinner har også et selvstendig ansvar for å formidle tydelig hva de ønsker av en mann. 0 Siter
Crimson Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni psykedeliker skrev (40 minutter siden): Det er mulig, men kvinner har også et selvstendig ansvar for å formidle tydelig hva de ønsker av en mann. Ja, det var det jeg skrev i første avsnitt, at de bør være tydelige, og kreve en større modenhet, eller hva det er de ønsker. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni (endret) Crimson skrev (2 timer siden): Ja, det var det jeg skrev i første avsnitt, at de bør være tydelige, og kreve en større modenhet, eller hva det er de ønsker. Det jeg refererer til er måten det formidles på. Mange(?) kvinner tror de er tydelige i kommunikasjonen, men i praksis er de ikke det - ihvertfall i følge noen av de ledende datingcoachene i Norge. (Dette gjelder så klart også menn, men de manifesterer det på en annen måte.) Endret 4. juni av psykedeliker 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Crimson skrev (6 timer siden): Jeg synes du takler det på en ganske fin måte, i motsetning til mange andre. Men det er lurt å si fra om hva du er misfornøyd med, ikke for å være snerpete eller sur, men fordi du ønsker å ta ting i riktig rekkefølge, og i riktig mengde, for deg. Vis at du krever større modenhet, med det samme. Det kan formidles på ulike måter, både surt og fint. Hans lyst på sex med deg er ikke noe stort og stygt, det kan være noe veldig fint, for deg. Fokus på sex er lyst på sex, og det er du som sitter der som er årsaken, hvorfor bebreide stakkaren for det? For menn er sex ofte den første drivkraften til å ta vare på deg, være med deg, og elske alt ved deg. Sexlysten kommer ofte aller først hos menn, den ansvarlige og omsorgsfulle mannen kommer etterpå, i omvendt rekkefølge altså, av hvordan kvinner ønsker det. Ja, jeg trenger en mann- tolk. Jeg tror jeg personlig er litt mer som mann egentlig og mitt problem er at jeg føler det skammelig, at jeg ikke nødvendigvis tenker og er som kvinner flest.... Jeg får ikke helt tak i det. Hva jeg som kvinne bør tenke og føle. Hva en mann tenker og føler. Anonymkode: 8dfc7...5bb 0 Siter
Crimson Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni psykedeliker skrev (12 timer siden): Det jeg refererer til er måten det formidles på. Mange(?) kvinner tror de er tydelige i kommunikasjonen, men i praksis er de ikke det - ihvertfall i følge noen av de ledende datingcoachene i Norge. (Dette gjelder så klart også menn, men de manifesterer det på en annen måte.) Ja, det har du rett i. Mange kvinner er usikre og forsiktige, det kan gi dårlig kommunikasjon fordi det skaper tvil rundt budskapet. I tillegg er kvinner "offer" for å ufrivillig dobbeltkommunisere, fordi menn påvirkes sterkt av hvor attraktive de oppleves fra naturens side. Noe de selv ikke kan bebreides for. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.