Worrisome_plenty Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Her på dol er vi jaggu en brokete gjeng. Mange originaler og en håndfull normies. Selv om vi ikke er mange er jammen meg de fleste grupper registrert. 1 Siter
Vhanja Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Definitivt en brokete gjeng. Mer enn èn gang har jeg vurdert om jeg skal ta frem popcornet... 🍿😅 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Å jaaa .. du ja. Som syns det er skummelt å snakke med anonymbrukere - gjentatt inntil det kjedsommelige -- ? 🤭 Anonymkode: c2174...ebb 0 Siter
slabbedask Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Her er det ikke mange som følger manus, vel. Endret 2 timer siden av slabbedask 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Er det latterliggjøring her nå av gjengen? 😂😂 Er dere bedre? Anonymkode: b83dd...e47 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vhanja skrev (1 time siden): Definitivt en brokete gjeng. Mer enn èn gang har jeg vurdert om jeg skal ta frem popcornet... 🍿😅 Ja, frem med pop corn 🍿Morsomt. Anonymkode: b83dd...e47 0 Siter
Vhanja Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Er det latterliggjøring her nå av gjengen? 😂😂 Er dere bedre? Anonymkode: b83dd...e47 I så fall latterliggjør vi også oss selv. Alle vi som skriver på DOL er jo med i den gjengen. Jeg føler meg definitivt broket. 😅 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Her inne regjerer de fleste psykiatriske diagnoser ja Anonymkode: 891df...aa2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vhanja skrev (11 minutter siden): I så fall latterliggjør vi også oss selv. Alle vi som skriver på DOL er jo med i den gjengen. Jeg føler meg definitivt broket. 😅 Det er mangfold ja og er det samme 😅 Anonymkode: b83dd...e47 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.