Worrisome_plenty Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Her på dol er vi jaggu en brokete gjeng. Mange originaler og en håndfull normies. Selv om vi ikke er mange er jammen meg de fleste grupper registrert. 2 Siter
Vhanja Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Definitivt en brokete gjeng. Mer enn èn gang har jeg vurdert om jeg skal ta frem popcornet... 🍿😅 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Å jaaa .. du ja. Som syns det er skummelt å snakke med anonymbrukere - gjentatt inntil det kjedsommelige -- ? 🤭 Anonymkode: c2174...ebb 0 Siter
slabbedask Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai (endret) Her er det ikke mange som følger manus, vel. Endret 26. mai av slabbedask 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Er det latterliggjøring her nå av gjengen? 😂😂 Er dere bedre? Anonymkode: b83dd...e47 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Vhanja skrev (1 time siden): Definitivt en brokete gjeng. Mer enn èn gang har jeg vurdert om jeg skal ta frem popcornet... 🍿😅 Ja, frem med pop corn 🍿Morsomt. Anonymkode: b83dd...e47 0 Siter
Vhanja Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Er det latterliggjøring her nå av gjengen? 😂😂 Er dere bedre? Anonymkode: b83dd...e47 I så fall latterliggjør vi også oss selv. Alle vi som skriver på DOL er jo med i den gjengen. Jeg føler meg definitivt broket. 😅 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Her inne regjerer de fleste psykiatriske diagnoser ja Anonymkode: 891df...aa2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Vhanja skrev (11 minutter siden): I så fall latterliggjør vi også oss selv. Alle vi som skriver på DOL er jo med i den gjengen. Jeg føler meg definitivt broket. 😅 Det er mangfold ja og er det samme 😅 Anonymkode: b83dd...e47 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Worrisome_plenty skrev (3 timer siden): Her på dol er vi jaggu en brokete gjeng. Mange originaler og en håndfull normies. Selv om vi ikke er mange er jammen meg de fleste grupper registrert. Nevn gruppene da. Få høre nå. Anonymkode: dc436...c01 0 Siter
psykedeliker Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai slabbedask skrev (3 timer siden): Her er det ikke mange som følger manus, vel. Forhåpentligvis færre nå enn før. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 26. mai Forfatter Skrevet 26. mai (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nevn gruppene da. Få høre nå. Anonymkode: dc436...c01 Nei det for de anonyme ta seg av, nå som jeg har signert og greier. Endret 26. mai av Worrisome_plenty 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Det virker som om de fleste som logger seg inn på et forum som heter doktoronline, har behov for helsehjelp i større eller mindre grader. Hvorfor skulle de ellers valgt et slikt forum. Anonymkode: 78033...5ee 0 Siter
frosken Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er det latterliggjøring her nå av gjengen? 😂😂 Er dere bedre? Anonymkode: b83dd...e47 Hva har dette med latterliggjøring? 0 Siter
frosken Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Her inne regjerer de fleste psykiatriske diagnoser ja Anonymkode: 891df...aa2 Hva mener du med "regjerer" i denne sammenhengen? 0 Siter
Babette Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Men altfor få menn. Jeg håper DOL ikke er smittet av Kvinneguidens generelle skepsis til mannfolk. 1 Siter
påskelilje Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det virker som om de fleste som logger seg inn på et forum som heter doktoronline, har behov for helsehjelp i større eller mindre grader. Hvorfor skulle de ellers valgt et slikt forum. Anonymkode: 78033...5ee Jeg er her fordi jeg liker å tilhøre det sosiale fellesskapet som DOL er, og har vært i snart tre tiår. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.