AnonymBruker Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Synes det er så fin gjeng i år 😊 Anonymkode: 60263...736 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (På 26.5.2026 den 22.29): Synes det er så fin gjeng i år 😊 Anonymkode: 60263...736 Ja, de er flinke🙂gutten hadde fines plating🔨 0 Siter
Musikk Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni (endret) For dere som ser på Sommer hytta det er soleklart hvem som er "åres favoritt" blant dommerene og hvem som ikke er. Guttene er flink i alt de gjør🙂flinke de andre lagene og synes jeg. Endret 8. juni av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Musikk skrev (1 time siden): For dere som ser på Sommer hytta det er soleklart hvem som er "åres favoritt" blant dommerene og hvem som ikke er. Guttene er flink i alt de gjør🙂flinke de andre lagene og synes jeg. Ja, ser ut som de har sine favoritter der ja. Anonymkode: 60263...736 0 Siter
Musikk Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni (endret) AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja, ser ut som de har sine favoritter der ja. Anonymkode: 60263...736 Rart ikke mor og sønn har fått en eneste 🔨 uke: 6 av 10. Guttene vinner ofte konkurransene som de har🥇 Endret 8. juni av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Musikk skrev (12 minutter siden): Rart ikke mor og sønn har fått en eneste 🔨 uke: 6 av 10. Guttene vinner ofte konkurransene som de har🥇 Kan dette ha noe med at guttene er kjæreste eller? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Musikk skrev (1 time siden): Rart ikke mor og sønn har fått en eneste 🔨 uke: 6 av 10. Guttene vinner ofte konkurransene som de har🥇 Ja, synes mor og sønn gjør det bra. Og ingen hammer. Kan se ut som de er favoritter og han ene dommeren er vel også det. Anonymkode: 60263...736 0 Siter
Musikk Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, synes mor og sønn gjør det bra. Og ingen hammer. Kan se ut som de er favoritter og han ene dommeren er vel også det. Anonymkode: 60263...736 Ja, dette har jeg og tenkt🙂 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.