AnonymBruker Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Lese jeg nettopp i en boligannonse. Noen som kan forklare hva "Frogner-livsstilen" er? Anonymkode: db039...3a6 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lese jeg nettopp i en boligannonse. Noen som kan forklare hva "Frogner-livsstilen" er? Anonymkode: db039...3a6 Det er dannet Oslo 3 språg og handle i dyre butikker samt generelt bo og leve dyrt på beste vest. Det er fint på Frogner, meget fint. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Det er snobbete og sossete. Anonymkode: 776e0...9f0 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er snobbete og sossete. Anonymkode: 776e0...9f0 Ikke bare. Har vært borti flere Frogner folk som var alt annet enn sossete. Langt hår rever og metal. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Lese jeg nettopp i en boligannonse. Noen som kan forklare hva "Frogner-livsstilen" er? Anonymkode: db039...3a6 Kanskje det at man har alt man trenger rett utenfor døra. Kafeer, butikker, kan gå til sentrum, gåavstand til naturen ute på Bygdøy. Buss og trikk rett utenfor. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.