AnonymBruker Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Er det andre som oss eller er vi særdeles hjemmekjære? Anonymkode: 9b10d...424 0 Siter
Ekstra Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Kanskje var dere ikke så mye på tur før barn heller? Da er det vel ikke så naturlig å begynne etter barn, i hvertfall ikke om man ikke har lett tilgang på barnevakt, som er villig til å ha barna på overnatting. Jeg har bestandig vært en del på tur, i inn- og utland, og det var vi også som par før vi fikk barn. Vi satte da også stor pris på muligheten til å dra på tur sammen som par da barna var små, og vi gjorde det stort sett en gang i året. Var heldige med besteforeldre som mer enn gjerne passet de små. Jeg er altså ikke blant de du spør etter, men antar mange er som dere. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Ekstra skrev (13 minutter siden): Kanskje var dere ikke så mye på tur før barn heller? Da er det vel ikke så naturlig å begynne etter barn, i hvertfall ikke om man ikke har lett tilgang på barnevakt, som er villig til å ha barna på overnatting. Jeg har bestandig vært en del på tur, i inn- og utland, og det var vi også som par før vi fikk barn. Vi satte da også stor pris på muligheten til å dra på tur sammen som par da barna var små, og vi gjorde det stort sett en gang i året. Var heldige med besteforeldre som mer enn gjerne passet de små. Jeg er altså ikke blant de du spør etter, men antar mange er som dere. Nei, vi var ikke så ofte på tur som unge voksne heller. Hadde oss et par sydenturer bare. Vi har hatt mulighet til barnevakt, jeg er bare ikke så glad i å "belemre" andre meg meg og mitt. Høres fint ut å ha det slik som deg. Da får man et avbrekk og får opplevd mer av verden, andre kulturer, natur osv. Anonymkode: 9b10d...424 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.