Gå til innhold

Selvskading


Adriana

Anbefalte innlegg

Jeg hadde sluttet å skade meg selv i nesten ett år, men nå har jeg begynt igjen... Skuffet over meg selv! Tror ikke jeg klarer å slutte nå for jeg er ikke 100% motivert og det må jeg jo være for å klare å slutte.

Når jeg nå kommer til å fortsette med det i en stund, er det noen som har noen råd? Jeg skjærer meg helst på hendene og armene.

Er det noen steder det er "bedre"(minst skadelig) å skjære enn andre?

Hvor gror sårene best?

Hvordan kan jeg få sårene til å gro fortest mulig og uten at det blir arr?

Andre tips? Jeg vil jo helst slutte, men klarer ikke det akkurat nå, så da ønsker jeg å prøve å skade meg selv minst mulig og uten at det synes for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det beste er å få ut indre spenning /uro /smerte på andre måter enn å skjære. Har du prøvd adrenalin-kick? Prøvd "farlig idrett" eller andre voldsomme ting som ikke gir direkte skade på kroppen?

Verdt et forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...