Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror du mannen/ samboeren din har vært utro noen gang? Eller stoler på vedkommende? 

Anonymkode: a6a86...1f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror du mannen/ samboeren din har vært utro noen gang? Eller stoler på vedkommende? 

Stoler på. 26 år sammen.

Anonymkode: 94362...168

Lady HM
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Selvfølgelig stoler jeg på ham, ellers hadde vi jo ikke vært sammen i 30 år!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hva med deg?

Lillemus
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Stoler 110% på, vært sammen i 21 år. ❤️

påskelilje
Skrevet

Vi har vært sammen i 35 år. Stoler helt på ham. Han har helt klart ikke vært utro.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hva med deg?

Var i forhold over 20 år. Nå føler jeg at jeg har vært naiv. 

stjernestøv
Skrevet

Han har nok aldri vært utro for da hadde han sagt det, vi er åpne med hverandre her. 

Skrevet

Jeg er helt sikker på at mannen aldri har vært utro.  Vi har vært sammen i 14 år og gift i 8.

AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen i 19 år, vet at han har vært utro. Det var oppe og avklart for lenge siden, og jeg stoler godt nok på han i dag. 

Anonymkode: 75100...88a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...