AnonymBruker Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai Jeg tror det er vanlig? Selv har jeg alltid kjent på at noe har manglet. Da tenker jeg på noe emosjonelt. Kanskje det er et ønske om å være fri ( jeg har alltid undertrykt følelser). Anonymkode: 12f1f...715 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai (endret) Ja, og kjenner på dette🥲min egen familie med mann og barn et savn🥲er 40 år kunne ikke tenkt meg egne barn. Endret 29. mai av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai Sakura skrev (7 minutter siden): Ja, og kjenner på dette🥲min egen familie med mann og barn et savn🥲er 40 år kunne ikke tenkt meg egne barn. Først sier du at mann og barn er et savn, så sier du plutselig at du ikke kunne tenkt deg barn.. 🤷 Anonymkode: 2eebc...f9c 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Først sier du at mann og barn er et savn, så sier du plutselig at du ikke kunne tenkt deg barn.. 🤷 Anonymkode: 2eebc...f9c Ja, jeg føler meg for gammel til å få barn nå. Endret 29. mai av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai Sakura skrev (Akkurat nå): Ja, jeg føler meg for gammel til å få barn nå, er et savn. Naboen fikk tvillinger som 46-åring... Anonymkode: 12f1f...715 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Naboen fikk tvillinger som 46-åring... Anonymkode: 12f1f...715 Hun er ikke ung mor🙂dette går nok fint tenk tvillinger snart 50 år. 0 Siter
krøll9 Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai Kanskje heller en fear of missing out enn en faktisk lengsel? Fyll voiden med noe annet 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai krøll9 skrev (13 minutter siden): Kanskje heller en fear of missing out enn en faktisk lengsel? Fyll voiden med noe annet Definitivt ikke FOMO for min del😉lengsel. Ts Anonymkode: 12f1f...715 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai nachnoo skrev (34 minutter siden): En meget vanlig problemstilling i terapi. Som gjelder mennesket generelt? Kanskje litt teit å gå inn i det da? En vil jo sikkert ikke finne ut hva det gjelder. Anonymkode: 12f1f...715 0 Siter
nachnoo Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som gjelder mennesket generelt? Kanskje litt teit å gå inn i det da? En vil jo sikkert ikke finne ut hva det gjelder. Anonymkode: 12f1f...715 Ofte handler terapi om vansker og konflikter i livet. Men savn er også ofte et tema. Det er absolutt ikke teit å snakke om dette. Noen trenger hjelp med å konkretisere hva de savner. Når de blir klar over det, kan mange gjøre noe med det (men ikke alle). For mange hjelper det bare det å få satt ord på det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai nachnoo skrev (2 minutter siden): Ofte handler terapi om vansker og konflikter i livet. Men savn er også ofte et tema. Det er absolutt ikke teit å snakke om dette. Noen trenger hjelp med å konkretisere hva de savner. Når de blir klar over det, kan mange gjøre noe med det (men ikke alle). For mange hjelper det bare det å få satt ord på det. Takk. Jeg forstår. Anonymkode: 12f1f...715 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Ja, men jeg ver hva et er. En prins. Nå antagelig konge siden jeg er så gammel. Ble veldig hjernevasket som liten om at jeg en dag dkulle leve i et kjærlighetsforhold, bli tatt vare på. Der har ikke skjedd og menn er en skuffelse, de fleste bare ute etter en ting. Det andre er å være vakker. Fordi alle vil være vakker. Om jeg var vakker kunne jeg fått meg en prins/ konge kanskje? Ganske trist å ønske seg noe sånt. Det hele bunner vel i å være ønsket, og jeg har opplevd to ganger i livet å være forelsket føle neg ønsket ( fordi det er slik disse menn oppførte seg.) Men fikk senere forstå at det var bare skuespill, at jeg hadde misforstått. Der jeg fikk kraftige følelser og ble tydeligvis bare lurt. .har siden ikke forelsket meg kraftig, blitt lurtmange ganger , men i mindre grad fordi jeg passer på å ikke få inn følelser. Begynner å tære litt på hvor mange lurendreiere det er der ute. Og kun en uskepen diamant et sted. Denne lengsel er så kraftig, at det overdøver viktigheten av andre viktige ting i livet. Anonymkode: 6216f...3cc 0 Siter
nachnoo Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Kanskje det vil gå bedre om du ser etter en vanlig grei og snill mann enn etter en prins eller konge? 2 Siter
stjernestøv Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Jeg har alltid lengtet hjem, har fått beskjed om å ikke fokusere for mye på den lengselen og det har jeg klart til en viss grad. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai stjernestøv skrev (13 minutter siden): Jeg har alltid lengtet hjem, har fått beskjed om å ikke fokusere for mye på den lengselen og det har jeg klart til en viss grad. Hvor er hjem? Anonymkode: 12f1f...715 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvor er hjem? Anonymkode: 12f1f...715 Når vi dør ❤️ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai nachnoo skrev (2 timer siden): Kanskje det vil gå bedre om du ser etter en vanlig grei og snill mann enn etter en prins eller konge? Selvfølgelig ksn en vanlig grei kar være prins eller konge for meg. Problemet er mangelen på vanlige greie karer!!!!! Anonymkode: 6216f...3cc 0 Siter
Fru2020 Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Min lengsel er etter noe jeg har hatt. Jeg lengter tilbake i jobb. Men lengselen er i ferd med å erstattes med aksept. Som liten drømte jeg om familie, kjærlighet og en fin plass og bo. Den drømmen er oppfylt og jeg er veldig takknemlig. Selv om jeg er alvorlig syk så kjenner jeg at livet er grunnleggende godt. 0 Siter
Glitter Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Lengter etter å få være mor for mine barn. Lengter etter en kjæreste som respekterer meg og er gjennomgående snill med meg. Lengter etter å ha en vennegjeng. Gjerne med jevngamle barn. Ingen av delene virker realistisk.. Dette hørtes veldig deprimert ut, men jeg er ikke deprimert. Det er realiteten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.