Gå til innhold

Har du en lengsel i deg? Etter noe du ikke helt vet hva er?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er vanlig? Selv har jeg alltid kjent på at noe har manglet. Da tenker jeg på noe emosjonelt. Kanskje det er et ønske om å være fri ( jeg har alltid undertrykt følelser).

Anonymkode: 12f1f...715

Videoannonse
Annonse
Gjest Sakura
Skrevet (endret)

Ja, og kjenner på dette🥲min egen familie med mann og barn et savn🥲er 40 år kunne ikke tenkt meg egne barn. 

Endret av Sakura
AnonymBruker
Skrevet
Sakura skrev (7 minutter siden):

Ja, og kjenner på dette🥲min egen familie med mann og barn et savn🥲er 40 år kunne ikke tenkt meg egne barn. 

Først sier du at mann og barn er et savn, så sier du plutselig at du ikke kunne tenkt deg barn.. 🤷

Anonymkode: 2eebc...f9c

Gjest Sakura
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Først sier du at mann og barn er et savn, så sier du plutselig at du ikke kunne tenkt deg barn.. 🤷

Anonymkode: 2eebc...f9c

Ja, jeg føler meg for gammel til å få barn nå. 

Endret av Sakura
AnonymBruker
Skrevet
Sakura skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg føler meg for gammel til å få barn nå, er et savn. 

Naboen fikk tvillinger som 46-åring...

Gjest Sakura
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Naboen fikk tvillinger som 46-åring...

Hun er ikke ung mor🙂dette går nok fint tenk tvillinger snart 50 år. 

krøll9
Skrevet

Kanskje heller en fear of missing out enn en faktisk lengsel? Fyll voiden med noe annet ;)

AnonymBruker
Skrevet
krøll9 skrev (13 minutter siden):

Kanskje heller en fear of missing out enn en faktisk lengsel? Fyll voiden med noe annet ;)

Definitivt ikke FOMO for min del😉lengsel. Ts

nachnoo
Skrevet

En meget vanlig problemstilling i terapi.

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (34 minutter siden):

En meget vanlig problemstilling i terapi.

Som gjelder mennesket generelt? Kanskje litt teit å gå inn i det da? En vil jo sikkert ikke finne ut hva det gjelder.

nachnoo
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Som gjelder mennesket generelt? Kanskje litt teit å gå inn i det da? En vil jo sikkert ikke finne ut hva det gjelder.

Ofte handler terapi om vansker og konflikter i livet. Men savn er også ofte et tema. Det er absolutt ikke teit å snakke om dette. Noen trenger hjelp med å konkretisere hva de savner. Når de blir klar over det, kan mange gjøre noe med det (men ikke alle). For mange hjelper det bare det å få satt ord på det.

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (2 minutter siden):

Ofte handler terapi om vansker og konflikter i livet. Men savn er også ofte et tema. Det er absolutt ikke teit å snakke om dette. Noen trenger hjelp med å konkretisere hva de savner. Når de blir klar over det, kan mange gjøre noe med det (men ikke alle). For mange hjelper det bare det å få satt ord på det.

Takk. Jeg forstår.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men jeg ver hva et er. En prins. Nå antagelig konge siden jeg er så gammel. Ble veldig hjernevasket som liten om at jeg en dag dkulle leve i et kjærlighetsforhold, bli tatt vare på. Der har ikke skjedd og menn er en skuffelse, de fleste bare ute etter en ting. 

Det andre er å være vakker. Fordi alle vil være vakker. Om jeg var vakker kunne jeg fått meg en prins/ konge kanskje? Ganske trist å ønske seg noe sånt. 

Det hele bunner vel i å være ønsket, og jeg har opplevd to ganger i livet å være forelsket føle neg ønsket ( fordi det er slik disse menn oppførte seg.)  Men fikk senere forstå at det var bare skuespill, at jeg hadde misforstått. Der jeg fikk kraftige følelser og ble tydeligvis bare lurt. .har siden ikke forelsket meg kraftig, blitt lurtmange ganger , men i mindre grad fordi jeg passer på å ikke få inn følelser. Begynner å tære litt på hvor mange lurendreiere det er der ute. Og kun en uskepen diamant et sted. Denne lengsel er så kraftig, at det overdøver viktigheten av andre viktige ting i livet. 

Anonymkode: 6216f...3cc

nachnoo
Skrevet

Kanskje det vil gå bedre om du ser etter en vanlig grei og snill mann enn etter en prins eller konge?

stjernestøv
Skrevet

Jeg har alltid lengtet hjem, har fått beskjed om å ikke fokusere for mye på den lengselen og det har jeg klart til en viss grad. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (13 minutter siden):

Jeg har alltid lengtet hjem, har fått beskjed om å ikke fokusere for mye på den lengselen og det har jeg klart til en viss grad. 

Hvor er hjem?

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvor er hjem?

Når vi dør ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (2 timer siden):

Kanskje det vil gå bedre om du ser etter en vanlig grei og snill mann enn etter en prins eller konge?

Selvfølgelig ksn en vanlig grei kar være prins eller konge for meg. Problemet er mangelen på vanlige greie karer!!!!!

Anonymkode: 6216f...3cc

Fru2020
Skrevet

Min lengsel er etter noe jeg har hatt. Jeg lengter tilbake i jobb. Men lengselen er i ferd med å erstattes med aksept. 

Som liten drømte jeg om familie, kjærlighet og en fin plass og bo. Den drømmen er oppfylt og jeg er veldig takknemlig. Selv om jeg er alvorlig syk så kjenner jeg at livet er grunnleggende godt.

Glitter
Skrevet

Lengter etter å få være mor for mine barn. 

Lengter etter en kjæreste som respekterer meg og er gjennomgående snill med meg. 

Lengter etter å ha en vennegjeng. Gjerne med jevngamle barn. 

Ingen av delene virker realistisk..

Dette hørtes veldig deprimert ut, men jeg er ikke deprimert. Det er realiteten. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...