AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Jeg tror det er vanlig? Selv har jeg alltid kjent på at noe har manglet. Da tenker jeg på noe emosjonelt. Kanskje det er et ønske om å være fri ( jeg har alltid undertrykt følelser). Anonymkode: 12f1f...715 0 Siter
Sakura Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) Ja, og kjenner på dette🥲min egen familie med mann og barn et savn🥲er 40 år kunne ikke tenkt meg egne barn. Endret 8 timer siden av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Sakura skrev (7 minutter siden): Ja, og kjenner på dette🥲min egen familie med mann og barn et savn🥲er 40 år kunne ikke tenkt meg egne barn. Først sier du at mann og barn er et savn, så sier du plutselig at du ikke kunne tenkt deg barn.. 🤷 Anonymkode: 2eebc...f9c 0 Siter
Sakura Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Først sier du at mann og barn er et savn, så sier du plutselig at du ikke kunne tenkt deg barn.. 🤷 Anonymkode: 2eebc...f9c Ja, jeg føler meg for gammel til å få barn nå. Endret 8 timer siden av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Sakura skrev (Akkurat nå): Ja, jeg føler meg for gammel til å få barn nå, er et savn. Naboen fikk tvillinger som 46-åring... Anonymkode: 12f1f...715 0 Siter
Sakura Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Naboen fikk tvillinger som 46-åring... Anonymkode: 12f1f...715 Hun er ikke ung mor🙂dette går nok fint tenk tvillinger snart 50 år. 0 Siter
krøll9 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Kanskje heller en fear of missing out enn en faktisk lengsel? Fyll voiden med noe annet 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden krøll9 skrev (13 minutter siden): Kanskje heller en fear of missing out enn en faktisk lengsel? Fyll voiden med noe annet Definitivt ikke FOMO for min del😉lengsel. Ts Anonymkode: 12f1f...715 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.